گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید
rp_4fa03eb70aeb420cde1d695d947df240_XL.jpg

گلکسی پیشوندی برای مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند تولیدی شرکت سامسونگ است که همگی از سیستم عامل اندروید شرکت گوگل استفاده می‌کنند. خانواده گلکسی S نیز به دلیل قابلیت‌های بیشتر و رده‌ بالا بودن، جزو دستگاه‌های موفق و سودآور برای شرکت سامسونگ به شمار می‌رود. اما معنای حرف S در گوشی‌های سری گلکسی S به چه معناست؟

 

 همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، استفاده از حرف S در خانواده گوشی‌های گلکسی  S تصادفی نبوده و قطعا مفهومی خاص را دربر دارد. شاید برخی کاربران بر این باورند که حرف S از حرف اول کلمه سامسونگ برداشته شده، اما باید بگوییم که این باور کاملا غلط است. کمپانی سامسونگ استراتژی نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند خود را در سال ۲۰۱۱  اعلام کرده بود.

در زیر استراتژی نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند سامسونگ شرح داده شده است:

  • حرف S از کلمات Super Smart الهام گرفته شده و به گوشی‌های هوشمندی اشاره دارد که نهایت فناوری سامسونگ در تولید آن‌ها به کار رفته و پرچمداران این شرکت را شکل می‌دهند.
  • حرف R از کلمات Royal / Refined الهام گرفته شده و  شامل گوشی‌های رده بالایی که قدرت، عملکرد و کارایی را یک‌جا به همراه دارد.
  • حرف W از کلمه Wonder اقتباس شده و شامل گوشی‌هایی است که تعادلی میان استایل و طراحی و کارایی را فراهم می‌کنند.
  • حرف M نیز از کلمه Magical گرفته شده و شامل گوشی‌هایی قدرتمند و در عین حال اقتصادی و مقرون به‌صرفه است.
  • حرف Y از کلمه Young اقتباس شده و شامل گوشی‌های پایین رده برای کاربران جوانی است که بودجه خرید آن‌ها برای گوشی‌های هوشمند محدود است. 

حال باید از وجود پرچمداران جدید سامسونگ که نهایت تکنولوژی‌های جدید این کمپانی‌ها در آن‌ها استفاده شده مفتخر باشیم. البته همان‌طور که اطلاع دارید برخی از این سری‌ها دیگر منسوخ شده و تولید نمی‌شوند، اما هنوز هم خانواده گلکسی اس جزو محصولات پیشتاز کمپانی‌ سامسونگ است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان