گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

بسیاری از کارآفرینان کسب‌وکار خود را بدون آن‌که هیچ تجربه‌ای از کار کردن داشته باشند، شروع می‌کنند. اما چیزهای زیادی هست که آن‌ها می‌توانند از شرکت‌های بزرگ جهان یاد بگیرند.

نحوه تعامل با کارکنان‌شان، نحوه دنبال‌ کردن فرصت‌های جدید، این‌که چگونه به رضایت مشتریان فکر می‌کنند و نحوه پاسخ به چالش‌های‌شان را دقیق بررسی کنید. شاید در ابتدا ارزش این تجارب را درک نکنید اما برای آینده شما بسیار مفید خواهند بود. در ادامه این مقاله چند درس و نکته باارزش بازاریابی از بین کپیتال (یک شرکت خدمات مالی آمریکایی که به ارائه خدمات سرمایه‌گذاری می‌پردازد) آورده شده است که مطمئنا به شما در انجام هر چه بهتر کسب‌وکارتان کمک خواهد کرد:

ساختمان مرکزی

انجام تحقیقات گسترده اولیه

برای هر سرمایه‌گذاری جدید و بالقوه، بین کپیتال چگونگی تعامل کاربر نهایی با کسب‌وکار را مورد بررسی قرار می‌دهد. برای مثال اگر کسب‌وکار مورد نظر یک رستوران باشد، آن‌ها می‌روند و در آن رستوران غذا می‌خورند. اگر آن یک محصول باشد آن‌ها آن را می‌خرند و از آن استفاده می‌کنند و غیره. به عبارت آن‌ها دقیقا درک همان چیزی را که مشتری درک می‌کرد، می‌فهمیدند.

چیزی که از این‌ گزینه می‌توان یاد گرفت این است که هیچ جایگزینی برای تحقیقات اولیه و دقیق وجود ندارد. اطلاعات به شما کمک خواهد کرد که نقاط ضعف، نقاط قوت، فعالیت‌های مطلوب و شیوه‌های جدید برای رفع بهتر نیازهای مشتری را شناسایی کنید.

آزمودن ایده‌های جدید

هسته‌ی موفقیت‌های بین کپیتال شهامت و بی‌باکی در امتحان کردن شانس و تلاش برای آزمودن ایده‌های جدید است. این شرکت خدمات مدیریت سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد و با استفاده از راه‌های خلاقانه به یک شرکت سودآور تبدیل شده است. این رویکرد به ما می‌آموزد که هیچ چیزی غیرممکن و یا بی‌ارزش نیست. هر کسب‌وکاری ممکن است با یک رویکرد جسورانه و یک ایده‌ی جدید به موفقیت‌ها و سودآوری‌های بیشتری نسبت به قبل برسد.

بهترین افراد خود را در موقعیتی قرار دهید که بترسند.

Rob Biederman می‌گوید زمانی که شرکت من به عنوان نمونه کار به یک خدمات مشاوره‌ای بزرگ فرستاده شد، من وحشت کردم و احساس ترس شدیدی داشتم، اما این موقعیت تبدیل به یک تجربه بزرگ برای من شد. او می‌گوید قرار گرفتن در موقعیت‌های بزرگ و استرس‌زا باعث می‌شود که شما از اشتباهات خود برگردید. در نظر بگیرید که رشد برای افراد زمانی اتفاق می‌افتد که از محدوده آسایش و راحتی خود خارج شوند و نقش‌ها و فرصت‌های جدیدی را امتحان کنند.

صادق و شفاف باشید- حتی زمانی‌که اخبار خوبی ندارید

بهترین روابط- در کسب‌وکار و زندگی- ریشه در اعتماد دارند. رهبران ارشد بین کپیتال همواره با همه صادق بوده و کارکنان‌شان را به کار سخت‌تر و احساس عمیق‌تر نسبت به شرکت تشویق می‌کنند. آن‌ها هر چیزی که اتفاق بیفتد خوب یا بد، با کارکنان‌شان به اشتراک می‌گذارند.

در هر شرکت زمان‌هایی هست که کار رونق می‌گیرد و یا زمان‌هایی وجود دارد که اتفاقات ناگوار پیش می‌آید. چیزی که مهم هست این است که اخبار مهم را باید به سرعت با کارکنان در میان گذاشت تا در مجموع بتوان با هم جشن گرفت و یا به مبادله راه‌حل‌ها پرداخت.

تمرکز بر روی تجارب مشتریان

Rob Biederman می‌گوید: زمانی که من در بین کپیتال بودم در پروژه سرمایه‌گذاری روی SquareTrade یک شرکت گارانتی لوازم الکترونیکی کمک کردم. در ظاهر مدل عملیاتی خوبی به نظر نمی‌رسید، اما این شرکت با سرمایه‌گذاری روی خدمات به مشتریان ضعیف یک پایگاه از مشتریان وفادار و حامیان معتقد به برند پیدا کرده بود. حالا که من کسب‌وکار خودم را اجرا می‌کنم، من در درجه اول به ارائه یک تجربه که باعث لذت و شادی مشتریانم شود و دور از ذهن آن‌ها باشد فکر می‌کنم و این مورد باعث گسترش کسب‌وکار من با بازاریابی ویروسی شده است.

توجه کردن به کارها و حرکت‌های سازمان‌های بزرگ بسیار مهم است و شما می‌توانید درس‌های کسب‌وکاری بسیار بزرگی از آن‌ها یاد بگیرید.

منبع: بازاریاب

امیر دائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان