گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

یک تفاوت اساسی برند شما و برندینگ شما وجود دارد. برند شما، خود شما، ارزش‌ها، شخصیت و ماهیت شما است اما برندینگ چیزی است که شما انجام می‌دهید. ما اشخاص حقیقی و ملموسی هستیم که یک تصویر برند از خودمان در ذهن و قلب مردم ایجاد می‌کنیم و با آن‌ها تعامل می‌کنیم.

آیا شما:

ورزشکار حرفه‌ای هستید؟ یک هنرمند؟ وکیل دادگاه؟ متخصص قلب؟ معلم علوم کلاس هشتم؟ مشاور کسب‌وکار؟ تحلیلگر رسانه؟ آشپز فرانسوی؟ همه این‌ها نشان دهنده برند هستند.

اما برندینگ شما چیزی است که شما در عمل انجام می‌دهید، همه چیزهایی که شما برای ایجاد ارتباط با برند ایجاد می‌کنید: وب‌سایت، بازاریابی ایمیل، محتوا، بستر رسانه‌های اجتماعی، کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌ها و غیره.

در رتبه‌بندی لیست برندها و پروفایل برخی از مورد اعتمادترین و محبوب‌ترین برندها عبارتند از کوکا کولا، مایکروسافت، گوگل، والمارت،هارلی دیویدسون، اپل و چند برند دیگر. در شکل زیر 10 برند برتر سال 2014 را مشاهده می‌کنید.

منبع: بازاریاب

این برندهای بزرگ چه چیزی را به طور مشترک انجام می‌دهند؟ آن‌ها همواره روی موارد زیر تمرکز می‌کنند.

آن‌چه که انجام می‌دهند؟

چیزی که منجر به ایستادگی آن‌ها در بازار می‌شود؟

به چه کسانی خدمت می‌کنند؟

وجه تمایز آن‌ها با رقبای‌شان چیست؟

همواره تکامل پیدا می‌کنند و داستان برند خود را می‌گویند.

سازگاری با ارزش‌های خود

به طور فعال با افراد آنلاین تعامل برقرار می‌کنند.

آن‌ها به مدارس مواد غذایی اهدا می‌کنند، از بازی‌های المپیک و فعالیت‌های آموزشی و انسان‌دوستانه حمایت می‌کنند و بسیاری از کارهای خوبی که باعث می‌شود همه از آن‌ها حمایت کنند. ما هم باید بتوانیم از این کارها انجام دهیم.

از چه ویژگی‌های برندهای گفته شده می‌توانیم تقلید کنیم؟

1) املاک آنلاین برای خود داشته باشید

اهمیت داشتن مکان‌هایی در اینترنت برای برقراری ارتباط و گسترش برند برای همگان واضح و روشن است. از مردم دعوت کنید تا هاب‌های اصلی شما را از جمله: وبلاگ، صفحه ویدئو، پروفایل لینکدین، فیسبوک، توئیتر و گوگل پلاس شما را مشاهده کنند. این بسیار مهم است که چند هاب اختصاصی برای برندتان داشته باشید و روزانه در آن‌ها فعالیت کنید.

2) برندینگ خود را بصری و منحصر به فرد بسازید

برندینگ خود را به گونه‌ای بسازید که همواره برجسته باشد، گرافیک حرفه‌ای به یاد ماندنی، لوگو، رنگ و طرحی که مختص شما باشد.

3) داستان در حال تکامل خود را در بهترین رسانه‌ها به اشتراک بگذارید

ما ابزارها و راه‌های بسیاری داریم که داستان خود را بگوییم، وبلاگ، پادکست، ویدئو، سخنرانی‌ها و پست‌هایی که نشان می‌دهند شما چه کسی هستید؟ چه چیزی انجام می‌دهید، چه نتایجی را تا به حال بدست آورده‎‌اید و چگونه شما می‌توانید روی موفقیت دیگران تاثیر بگذارید و به آن‌ها کمک کنید.

4) به یاد ماندنی، دوست‌داشتنی، قابل درک و قابل توصیه به دیگران باشید

آیا شما یک تجربه کاربری با مشتریان خود که می‌خواهید آن‌ها را بشناسید ایجاد کرده‌اید؟

5) استفاده از برندینگ برای ایجاد اعتبار و نفوذ

امروزه رقابت‌ها شدید، فعال و بی‌وقفه هستند. بنابراین مطمئن شوید که برند شما در آن‌چه که انجام می‌دهد روشن است و وعده‌هایش قابل ارائه هستند. ارتباط‌های شخصی زیاد، باکیفیت و معتبر بسازید و خدمات غیرمنتظره باارزش به مشتریان ارائه دهید.

6) شبکه‌سازی برای برندتان

شبکه‌سازی‌های هدفمندی که شما انجام می‌دهید، باعث می‌شوند شما بیشتر دیده و شنیده شوید. به گروه‌هایی که مناسب و فعال هستند، بپیوندید و در هر کجا که از مهارت‌های شما بهترین استفاده انجام گیرد فعالیت کنید.

بنابراین مهم‌ترین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که شما همواره باید به مخاطبان‌تان ارزش ارائه کنید، به آن‌ها کمک کنید و اقدامات انسان‌دوستانه انجام دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان