کسب و کارهای مختلف اغلب در زمان بازاریابی محصولات و خدمات خود اقدام به هدف قرار دادن بزرگترین فرصت ها در بازار و سپس پرداختن به کوچکترین مشتریان می کنند و منطق نهفته در پشت این اصل هم سعی و تلاش برای کسب بالاترین میزان از بازگشت سرمایه نسبت به سرمایه گذاری انجام شده می باشد.
اما این کسب و کارها در این بین دو نکته را فراموش می کنند، و آن هم اینکه بخش عمده ای از هر اقتصاد را عمدتا کسب و کارهای کوچک موجود در آن تشکیل می دهند و همچنین در بدست آوردن سهمی از بازار که شامل کسب و کارها و فرصت های بزرگ در بازار می شود، همیشه رقابت سختی بین رقبا وجود دارد و این دو موضوع خود از اهمیت بسیاری برای اقناع آن دسته از صاحبان کسب و کار خردمند و با تجربه کفایت می کند. بنابراین نکته اصلی در اینجا برای ما ایجاد تجربه ای شخصی سازی شده و با کیفیت برای بخش های کوچک از بازار – در عین حال سودمند برای ما – می باشد.
در ادامه به چند روش برای انجام بهتر این کار پرداخته می شوند: