گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

۳۰ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

Avli_PersonalServices_Gallery01 Cropped

کسب و کارهای مختلف اغلب در زمان بازاریابی محصولات و خدمات خود اقدام به هدف قرار دادن بزرگترین فرصت ها در بازار و سپس پرداختن به کوچکترین مشتریان می کنند و منطق نهفته در پشت این اصل هم سعی و تلاش برای کسب بالاترین میزان از بازگشت سرمایه نسبت به سرمایه گذاری انجام شده می باشد.

اما این کسب و کارها در این بین دو نکته را فراموش می کنند، و آن هم اینکه بخش عمده ای از هر اقتصاد را عمدتا کسب و کارهای کوچک موجود در آن تشکیل می دهند و همچنین در بدست آوردن سهمی از بازار که شامل کسب و کارها و فرصت های بزرگ در بازار می شود، همیشه رقابت سختی بین رقبا وجود دارد و این دو موضوع خود از اهمیت بسیاری برای اقناع آن دسته از صاحبان کسب و کار خردمند و با تجربه کفایت می کند. بنابراین نکته اصلی در اینجا برای ما ایجاد تجربه ای شخصی سازی شده و با کیفیت برای بخش های کوچک از بازار – در عین حال سودمند برای ما – می باشد.

در ادامه به چند روش برای انجام بهتر این کار پرداخته می شوند:

 

امیر دائی
Images_Small_Business Cropped

امروزه همه چیز برای کسب و کارهای کوچک بستگی به برند دارد. در واقع برند سازی بخشی حیاتی از استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری را تشکیل می دهد – خواه این کسب و کار بصورت آنلاین اداره شود یا آفلاین. بنابراین یک کسب و کار کوچک چگونه به سراغ توسعه یک برند واقعا موثر می رود؟ یک کسب و کار کوچک چگونه آگاهی از برند خودش را چگونه افزایش می دهد؟ در این مطلب راهکار هایی را در رابطه با ساخت و توسعه برند در کسب و کارهای کوچک برای مدیران پروژه بازاریابی و دیگر صاحبان کسب و کار  بطور خلاصه شرح می دهیم:

امیر دائی
project-management Cropped

نقش و اهمیت مدیریت پروژه در فرایند بازاریابی همانند نقش و اهمیت آن در هر حوزه دیگری نیست، چرا که بازاریابی مثلا همانند تولید یا مونتاژ مجموعه ای از فعالیت های تکراری و از پیش تعیین شده نیست. بازاریابی در حقیقت ، شامل مجموعه گسترده ای از رویداد ها و فعالیت های است که در برخی از موارد اصلا قابلیت پیش بینی شدن هم ندارد. بنابراین هدف مدیریت پروژه بازاریابی سعی در تعیین عناصر و فاکتورهای غیر قابل کنترل نیست، بلکه به شدت بر افزایش شانس موفقیت فعالیت ها از طریق پیش بینی برخی از فاکتورها و مدیریت بلاتکلیفی بقیه موارد می باشد.

به عنوان مثال، آن دسته از فعالین عرصه بازاریابی که از رویکرد حدس و گمان بجای برنامه ریزی دقیق فعالیت ها برای پیش بردن اهداف بازاریابی خود استفاده می کنند، اغلب اختصاص وظایف به دیگر اعضاء تیم، رسیدن به ضرب العجل های و مسئولیت های پذیرفته شده برایشان همانند مصائب بزرگ و غیر قابل حلی می باشد. به نظر می رسد که اولویت های کاری اعضای تیم آنها با هم جابجا می شوند و اغلب در کارها با تنگنا های مختلف روبرو می شوند و پروژه های آنها بصورت روان و منظم حرکت نمی کند. راه حل تمامی این مسائل و مشکلات مدیریت موثر پروژه می باشد.

امیر دائی
دیدن کارهای دیگران و چیزهایی که خلق میکنن بسیار خوب است و به شما ایده های جدید می دهد. در این مطلب شما 40 نمونه بسیار خلاق از تبلیغات خودرو را مشاهده می کنید. به دقت به آنها نگاه کنید، لذت ببرید و ببینید برای ایجاد آنها چه عناصر فوق العاده ای را به تصویر اضافه کرده اند.
با یک کلیک بر روی تصاویر میتوانید به سایت شرکت سازنده تبلیغ بروید و با آنها بیشتر آشنا شوید.
امیر دائی

شاید بعضی ها دوست داشته باشن تصاویر زیبایی در پس زمینه گوشیشون داشته باشن، امروز 40 پس زمینه ی بسیار زیبا و خیره کننده با کیفیت 320*480 برای شما انتخاب کردیم. روی عکس ها راست کلیک کنید و گزینه save as رو انتخاب کنید. امیدواریم لذت ببرید. (قسمت دوم)

امیر دائی

شاید بعضی ها دوست داشته باشن تصاویر زیبایی در پس زمینه گوشیشون داشته باشن، امروز 40 پس زمینه ی بسیار زیبا و خیره کننده با کیفیت 320*480  برای شما انتخاب کردیم. روی عکس ها راست کلیک کنید و گزینه save as رو انتخاب کنید. امیدواریم لذت ببرید.

امیر دائی

افراد نابغه در طول تاریخ کارهای بزرگی انجام داده‌اند و بشر وام‌دار تلاش‌ها و شب‌بیداری‌های آن‌ها است. در واقع این افراد موفق شدند کاری که دیگران نمی‌توانستند انجام دهند را تکمیل کنند. از ذهن نوابغ چه درس‌هایی می‌توانیم بگیریم؟ آلبرت انیشتین، گالیله، موتزارت، کپلر، استیون هاوکینگ، توماس ادیسون و زکریای رازی از جمله نوابغ تاریخ هستند و زندگی آن‌ها درس‌های بزرگی را به ما می‌دهد.

درس اول: چالش‌های جدید به طرز فکر جدید نیاز دارد

پروژه «بلاد هاوند اس اس سی» قصد داشت اولین وسیله مافوق صوت باشد که از مرز 1609 کیلومتر بر ساعت عبور می‌کند. این وسیله هم یک خودرو بود و هم جت و هم یک سفینه فضایی، اما جدی‌ترین مشکل ساخت آن طراحی چرخ‌هایش بود. چگونه می‌توان سریع‌ترین چرخ‌های تاریخ وسایل نقلیه را ساخت؟ چرخ‌هایی مقاوم و قابل اعتماد، آن هم با منابعی محدود؟

امیر دائی

سعود خوانساری (رئیس اتاق بازرگانی تهران) در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با تأکید بر اینکه لغو تحریم‌ها به‌تنهایی تمام مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی‌کند، افزود: تحریم‌های علیه ایران تأثیراتی زیاد روی مبادلات تجاری و برقراری ارتباط با شرکت‌های خارجی ایجاد کرده بود که بعد از لغو تحریم برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس برآوردی که اتاق بازرگانی انجام داده است لغو تحریم‌ها سالانه 25 تا 30 درصد از هزینه‌های تجاری کشور می‌کاهد به‌طوری که با در نظر گرفتن مبادلات 100 میلیارد دلاری، سالانه 25 میلیارد دلار از هزینه‌های تجاری ایران کاسته می‌شود.

امیر دائی

با گسترش اینترنت در سطح جهان و بالا رفتن کاربران و استفاده کنندگان اینترنت، نسل جدیدی از وب پدید آمد به نام "وب2" که جذاب تر، آسان تر و کاربردی تر می باشد.
"وب ۲" در واقع پدیده‌ای است که در نحوه استفاده از فناوری و طراحی سایت‌ها در اینترنت رایج شده است. سایت‌ها یا خدمات اینترنتی که امکان تبادل اطلاعات را بین کاربران فراهم می‌کنند، یا به آنها اجازه تولید یا دستکاری در اطلاعات را می‌دهند، معمولا " وب ۲ " تلقی می‌شوند.
درواقع مفهوم وب2 به این معناست که با گسترش اینترنت و افزایش کاربران، دیگر کاربران تنها به خواندن اطلاعات اکتفا نمی کردند بلکه به نوشتن و تبادل اطلاعات با کاربران مختلف نیز علاقه مند بودن و بدین ترتیب مبحث وب2 در اینترنت و طراحی سایت مطرح شد.

امیر دائی

این مطلب را به عنوان آزمون و تمرین برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، جهت آزمودن تیم فروش خودتان تهیه کرده ام. از آنها بپرسید . . .

از آنها بپرسید، ” اگر من یک مشتری بالقوه برای شما بودم، به نظر شما چرا باید از شما خرید کنم؟” و ببینید در پاسخ به شما چه جوابی می دهند؟ ببینید آیا می توانند پاسخی قانع کننده و مبتنی بر ارزش به شما ارائه کنند یا اینکه به همان دلیل همیشگی و معمول خود – – خوب ما قیمت های بهتری داریم – – بسنده می کنند و مشتری را تنها به سمت فکر کردن در مورد بحث پول و . . .  سوق می دهند؟ برخی از فروشندگان با شنیدن این سوال چنان دچار سردرگمی می شوند و عاجز از پاسخ دادن به شما هستند که گویی الماسی گرد را در دهان خود نگاه داشته اند و با باز کردن دهانشان این گوی بر زمین افتاده یا از گلوی آنها پایین می رود و آنها را دچار خفگی می کند.

Why

امیر دائی

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان