گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

۳۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

این روزها اینترنت به عنصری کلیدی در زندگی هر یک از ما تبدیل شده است. دنیای بی کران مجازی آنقدر جاذبه دارد که اینترنت را برایمان بدل به عضوی جدا ناپذیر از زندگی کرده است؛ عضوی که نبودش بسیاری از فعالیت ها را مختل می کند و می تواند تاثیری منفی بر روی راندمانمان بگذارد.

همزمان با فراگیر شدن اینترنت، مرورگرها نیز به عنوان پنجره ارتباطی با دنیای مجازی، اهمیت بسیاری پیدا کردند. بازار مرورگر ها آنقدر برای شرکت های نرم افزاری جذاب بود که هر یک از آن ها تا به امروز تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهند.

نقشه دنیا به روایت جنگ مرورگرها

امیر دائی

همان‌طور که خبر آن اعلام شد، شما در جدیدترین ورژن عرضه شده

تلگرام (نسخه ۳٫۲٫۰) می‌توانید با ایجاد کانال‌ های اختصاصی و عمومی،

از محدودیت‌های پیشین در زمینه ایجاد گروه، یعنی تعداد کم اعضا

و عدم ایجاد چند ادمین برای گروه نجات پیدا کنید.

تلگرام

امیر دائی

تلگرام امروز در آخرین پست وبلاگ خود، از ابزار جدیدی

تحت عنوان Channel برای اپلیکیشن ارتباطی اش پرده برداشت.

با استفاده از این ابزار که جایگزین بخش قدیمی Broadcast lists شده، کاربران می توانند پیام های خود را بدون محدودیت در تعداد گیرنده به جمعیت های بسیار بزرگ ارسال کنند.

تلگرام
امیر دائی

در اینجا قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که می‌تواند به بهبود استراتژی‌ رسانه اجتماعی‌ تان کمک کند و باعث رشد و پیشرفت کلی کسب‌وکارتان شود.

 

1. پول نقد بسیار مهم است، محتوا هم همینطور:

به منظور کسب محبوبیت و شناخت برای برند و اینکه بتوانید مخاطبان خود را متقاعد کنید که برند شما از جمله شرکت‌های پیشگام در یک صنعت خاص است، ضروری است که محتوا و مطالبی مرتبط و مناسب را منتشر کنید، به اشترک بگذارید و یا توییت کنید تا بتوانید یک سر و گردن بالاتر از انبوه شرکت‌های رقیب موجود قرار بگیرید. گردآوری محتوا همیشه کار آسانی نیست، اما برای کسب‌وکاری که قصد ایجاد یک برند برجسته را دارد ضروری است. به جامعه مخاطبان خود  یا مشتریان ایده‌آلی که برای برندتان مدنظر دارید فکر کنید و ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند. برای مثال، اگر یک شرکت فناوری هستید، می‌توانید اخبار فناوری مرتبط با برند و فعالیت‌های خود را توییت کنید و یا گزارشی از بررسی یک دستگاه خاص منتشر کنید تا مخاطبان را در جریان اخبار نگه دارید.

ابزاری مانند Pocket – فضایی که می‌توانید به‌صورت اتوماتیک مطالبی را که در اینترنت جست‌وجو و مشاهده می‌کنید ذخیره و نگهداری کنید و بعدا به اشتراک بگذارید- می‌توانند برای گردآوری مقالات، اخبار و تصاویر مختلفی که فکر می‌کنید دلخواه و موردعلاقه مشتریانتان هستند بسیار کارآمد باشند. با اشتراک‌گذاری مطالب به‌طور مداوم و منظم، 

شخصیت و وجهه‌ای برای برند خود در این عصر دیجیتال می‌سازید که به وفاداری مشتریان و افزایش طرفداران تبدیل خواهد شد.

 

امیر دائی

بخش اول ) دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا برای اکثر کاربران اینترنت ایران شناخته شده است.دیجی کالا که استارت اولیه خود را از سال 85 و با فعالیت محدود در زمینه فروش اینترنتی آغاز کرده توانسته با فعالیت مداوم و تحسین برانگیز در طی مدت 8 سال خود را به عنوان بزرگترین،معتبرترین و پردرآمدترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل کند؛ به گونه ای که نشریه اکومونیست در گزارشی از کسب و کارهای اینترنتی ایران،ارزش دیجی کالا را بیش از 29 میلیون دلار برآورده کرده و جایگاه نخست کسب و کارهای اینترنتی در ایران را با اقتدار به این مجموعه عظیم واگذار کرده است ( پس از دیجی کالا کافه بازار با ارزش 8 میلیون دلار و سایت شبکه تبلیغات با ارزش 3 میلیون دلار در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. )

امیر دائی

روز به روز اهمیت صفحه فرود ( لندینگ پیج ) در موفقیت کسب و کار اینترنتی و کمپینهای تبلیغاتی هدفمند پررنگ تر می شود؛ چرا که با صفحه فرودی حرفه ای می توان مانور زیادی در تحقق اهداف کمپینهای تبلیغاتی خود انجام داد.

اخیراً وبسایت ” نوا ” پیش از راه اندازی و رونمایی رسمی سایت خود، اقدام به برگزاری کمپین تبلیغاتی بنری نموده که از بسیاری جهات می توان آن را جز کمپینهای حرفه ای و موفق قلمداد نمود.در زیر، آنچه که می توان از این کمپین آموخت بیان شده است:

بنر متحرک

امیر دائی

استارتاپ جاب اینجا که در زمینه انتشار آگهی استخدام در حوزه استارتاپهای آنلاین فعالیت می کند کمپین تبلیغات کلیکی خود را به صورتی هدفمند و حرفه ای اجرا نمود.جاب اینجا در این کمپین، چند بنر تبلیغاتی طراحی کرده که در نوع خود قابل توجه می باشد.

ابتدا این بنرها را مشاهده کنید :

Capture

 s sds 

sdse

ویژگی بنرهای جاب اینجا :

  •  گرافیک ساده و ثابت با هدف تاکید بر محتوای اصلی بنر
  • درج لوگوی جاب اینحا برای برندسازی
  • استفاده از گزینه فراخوانی به عمل مناسب در هر بنر ( از نظر موقعیت قرار گرفتن در تصویر، رنگ بندی و متن گزینه )
  • استفاده از نام بزرگان استارتاپها ( دیجی کالا، سرآوا و … ) برای جذب مخاطب و کسب اعتبار
  • استفاده از صفحه آگهی استخدام دیجی کالا، سرآوا و … به عنوان صفحه فرود بنر مربوطه

این کمپین با هدف معرفی استارتاپ جاب اینجا و همچنین جذب مخاطبان استارتاپهای اینترنتی و جمع آوری بانک ایمیل صورت گرفته که قطعاً نرخ کلیک خوری بالایی از آن این بنرها خواهد شد.

منبع: آراتیس

امیر دائی

تقریباً می توان ادعا کرد که تمام کاربران اینترنت ایران حداقل یک بار نام دیجی کالا را شنیده اند.سایت فروشگاهی که رتبه ۶ سایتهای پربازدید ایرانی را از آن خود کرده و نماد کارآفرینی اینترنتی و امپراطوری میلیاردی فروش اینترنتی می باشد مدتی پیش جدیدترین سرویس خود را با عنوان ” دیجی کالا مگ “معرفی نموده است.

Digikala mag که کلمه مگ از واژه magazine به معنی مجله گرفته شده و همانگونه که از دیجی کالا انتظار می رفت آنچنان باکیفیت و مقتدر ظاهر شده که از برنامه ریزی و فکر پخته پشت آن حکایت دارد؛ تفکری که در شعار ” فردا اینجا آغاز می شود ” گویای تولد رسانه ای جدید و آینده دار است.

امیر دائی

76 آگهی وبسایت Energyvores.be:
"قبل از انتخاب لوازم منزل، به میزان مصرف انرژی آنها دقت کنید"

امیر دائی

51 آگهی خودرو Nissan Tiida:
"بطرز حیرت انگیزی جادار"

امیر دائی

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان