گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

توی این قسمت راجع به دوتا بخش، استفاده از فیلدها در سرصفحه و ساخت فهرست، توضیحات مقدماتی رو آماده کردم. امیدوارم دوستان استفاده کافی رو ببرن.

منتظر نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما برای بهتر شدن آموزش ها هستیم. هر چی به جلو پیش بریم سعی بر اینه که کارها منظم تر بشه و حتما به انتقادات دوستان توجه داریم، این مقوله هم فقط نیازمنده زمانه.

افرادی که تمایل دارن دانسته هاشونو با دیگران به اشتراک بذارن و دیگران هم استفاده کنن حتما به قسمت تماس با ما مراجع کنن و ما رو یاری کنید.

با تشکر از همه کسانی که ما رو همراهی میکنن.

نظرات  (۲)

سلام خسته نباشید با تشکر که دوباره شروع کردید
لطفا سرعت گزاشتن ویدیو ها رو بیشتر کنید.
پاسخ:
دارم طرح دوتا دوره آموزشی در رابطه با ورد و اکسل رو آماده میکنم. یک هفته دیگه به من وقت بدید حتما از خجالتتون در میام.
سلام
روزتون بخیر
مطالبتون عالیه
متشکرم.
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم. برای دیدن آموزش های بیشتر به سایت ما مراجعه کنید. skillpro.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان