این کتاب 90 صفحه ای شامل 9 بخش است و همان طور که در مقدمه ی این کتاب می خوانیم افراد در سمت های مدیریتی ناگذیریند در جلساتی با عنوان های مختلف شرکت کنند و در آنها به حل مسائل و گرفتن تصمیم بپردازند اما غالبا خواستار وضعیتی متفاوت هستند. این کتابچه به شما کمک می کند تا بتوانید جلساتی کارآمدتر، مفیدتر، ثمربخش تر و حتی مفرح تر برگزار کنید، زیرا نمی توان از جلسات اجتناب کرد پس بایدآن ها را بهتر برگزار کنیم. این کتاب به شما در بررسی جامع جلسه، نحوه ی آمادگی برای جلسه، چگونگی تصمیم گیری گروه ها، نحوه ی اداره ی جلسه، رویدادهای ناگوار برای جلسه، اداره ی پایان جلسه، کیفیت پیگیری پس از پایان جلسه، ابزارهای مدیریت جلسه و جلسات مجازی کمک میکند. خواندن این کتاب را به همه ی مدیران توصیه می کنم.