برند مولتی کافه را باید تنها تولید کننده قهوه فوری (Instant Coffee) در ایران بدانیم که از سال 1388 در مشهد شروع به تولید نموده است. قهوه فوری را در ایران مردم بیشتر با نام نسکافه (Nescafe) می شناسند که برندی تجاری و متعلق به نستله است. پس از سالها یکه تازی برندهای خارجی در بازار نوشیدنیهای مبتنی بر قهوه، چند سالی است که مولتی کافه به عنوان اولین برند ایرانی در این زمینه دیده می شود. اما آن چه نگارنده را بر این داشت تا مطلبی پیرامون مولتی کافه بنویسد، کمپینی آنلاین با عنوان « قهوه فقط یک نوشیدنی نیست! یک سبک زندگیه » می باشد که از معدود کمپینهای آنلاین برای برند یا محصولی غیرآنلاین است !
محصولات مولتی کافه شامل انواع قهوه دم کردنی، قهوه فوری: Gold,Classic, ، قهوه هل دار و کافی کریمر انواع میکس های آماده شامل: کاپوچینو، 3in1,2in1 می باشد که نشان می دهد، تنوع محصول را می توان در مولتی کافه مشاهده کرد.
در میان صاحبان برندهای ایرانیِ کالاهایی که ماهیت آنلاین ندارند، کمتر دیده می شود که یک کمپین جدی بر روی اینترنت پیاده کنند، اما مولتی کافه از این قاعده مستثنی است، مولتی کافه با طراحی یک لندینگ پیج فوق العاده مناسب، تمام کاربرانی که بر روی بنرهای مولتی کافه کلیک می کنند را به این لندینگ پیج هدایت می کند و در آنجا تنها از آنها آدرس ایمیل را دریافت می کند تا آنها را با شیوه های مختلف دم کردن قهوه و انواع نوشیدنیهای مبتنی بر قهوه آشنا سازد.
شما می توانید تصویر لندینگ پیج مولتی کافه را در زیر مشاهده نمایید.
نکتۀ حائز اهمیت دیگر برای نگارنده جملۀ محوری و کلیدی این کمپین آنلاین است «قهوه فقط یک نوشیدنی نیست! یک سبک زندگیه» ! که یکی از نقاط قوت این کمپین محسوب می شود.
به هر شکل، نگارنده این کمپین آنلاین را اقدامی موثر برای تقویت آگاهی از برند مولتی کافه می داند و به علاوه بر این باور است که تطابق و هماهنگی خوبی بین سبک زندگی (Life Style) مخاطبان اینترنت و محصولات مولتی کافه وجود دارد و از این روی این کمپین آنلاین را مورد تمجدید قرار می دهم.
منبع: پایگاه صنعت