گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

۳۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

99 قیمت گذاری روانشناسانه استراتژی است که تمامی خرده فروشان قادر به استفاده از آن هستند، خواه بصورت آنلاین، آفلاین یا چندین کانال مختلف به فعالیت بپردازند. زمانی که هر خرده فروشی از این استراتژی ها بهره ببرد، بطور موثر قادر به بهبود میزان فروش و نرخ تبدیل مشتریان خودش می باشد.

بطور کلی روش های بسیار متنوعی برای مجاب کردن خریداران به خرید وجود دارد، بنابراین همواره سعی کنید به منظور بهره مند شدن از این موضوع بصورت هوشمندانه اقدام به قیمت گذاری محصولات و خدمات خودتان بکنید.

امیر دائی
logo-designing1

قبل از طراحی یک بیزنس کارت یا انتخاب رنگ برای سربرگ های کسب و کار جدید خود ، به یک لوگو نیاز دارید. یک لوگو دربرگیرنده ی نام شرکت شما می باشد که با کمی رنگ و طراحی گرافیکی آراسته می شود، لوگو شما مهم ترین عنصر طراحی است چرا که مبنای سایر موضوعات قرار می گیرد: نوشتار، بسته بندی ، تبلیغات و علائم.

لوگو شما باید با استفاده از رنگ و گرافیک، منعکس کننده تصویر کلی شرکت شما باشد و همه چیز را درباره ی شرکت شما به بیننده القاء نماید.

امیر دائی

داشتن یک وب سایت برای ارائه خدمات ، محصولات و یا توانائیها در دنیای امروز لازم و ضروری به نظر میرسد . بسیاری از افراد ، سازمانها ، شرکتها در داخل کشور ضرورت داشتن یک وب سایت را درک کرده اند اما آیا روشهای استفاده از یک وب سایت را نیز درک کرده اند و یا اینکه وب سایتهای آنها جوابگوی نیازهای مخاطبانشان هست و استانداردهای اولیه طراحی وب در آنها رعایت شده است؟

طراحی و در واقع ساخت و ایجاد یک وب سایت مراحل بسیاری را شامل می شود که هر یک از این مراحل به صورت موازی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. به بیان ساده تر مراحل ایجاد و طراحی یک وب سایت به صورت حلقه های زنجیر به یکدیگر متصلند و ضعف و یا نبود یک حلقه می تواند بر روی کیفیت یک وب سایت تاثیر بسیاری داشته باشد . کلیه مراحل ساخت یک وب سایت باید به صورت برنامه ریزی شده ، هدفمند و گام به گام پیش رود تا در نهایت به نتیجه ای مطلوب برسد. شاید خواندن مطالب زیر با توجه به ترتیب آنها بتواند در تعیین برنامه و هدف شما در ساخت یک وب سایت تاثیر گذار باشد.

امیر دائی
بهینه‌سازی‌وب‌سایت

با توجه به این موضوع که مخاطبان در حال حاضر ترجیح می‌دهند که مراحل کوتاه‌تری را در وب‌سایت‌ها طی کنند، گرفتن اطلاعات افرادی که می‌توانند به موقعیت فروش مناسب تبدیل شوند، بسیار سخت‌تر شده. در اینجاست که باید به راهکارهایی اشاره کنیم که به شدت در جذب موقعیت‌های فروش تاثیر می‌گذارند و سبب می‌شوند که مخاطب بیشتر به دادن اطلاعات فردی‌اش تمایل نشان دهد.

امیر دائی

پرورش خلاقیت و دیدن نمونه کارهای طراحان و هنرمندان برجسته دنیا میتواند ایده های بسیار جالبی را در ذهن شما ایجاد نماید و باعث افزایش خلاقیت شما شود . در این مجموعه تلاش خواهد شد به صورت هفتگی نمونه هایی از برجسته ترین طراحی ها و نمونه کارهای خلاقانه و ایده های جدید معرفی گردد تا مورد استفاده شما دوستان عزیز قرار گیرد .

در این مجموعه نمونه هایی بسیار زیبا اما ساده از طراحی وب سایت را مشاهده خواهید نمود . همیشه زیبایی در استفاده از تکنیک های پیچیده گرافیکی خلاصه نمیشود بلکه انتخاب صحیح رنگ ها و همچنین استفاده مناسب از اشکال و متن ها میتواند زیبایی منحصر به فردی به طراحی شما ببخشد .


ایده و خلاقیت webtarget.ir

www.ngenworks.com

امیر دائی
brief-emotional-intelligence

آیا تا بحال شده است اتومبیل خود را 15 دقیقه جایی پارک کنید و هنگام بازگشت با برگه های تبلیغاتی زیر برف پاک کن مواجه شده باشید؟ احتمالا مثل همه ی ما، آنرا مچاله کرده و به بیرون انداخته اید. متاسفانه، بازاریابی دیجیتالی نیز در آغاز راهی مشابه با وقایع این زنجیره ناخوشایند می باشد.

با رشد تکنولوژی، بازاریابان دیجیتالی بسیاری بارها و بارها مشتریان بالقوه خود را در مکان های کاملا اشتباه مورد هدف قرار داده و با این کار آنها را به شدت عصبانی کرده اند.

امیر دائی
بازاریابی آنلاین

اینترنت جنبه‌ های بسیاری از زندگی ما را در برگرفته و حتی در آینده اهمیت آن بیشتر نیز خواهد شد. مردم بیشتر ترجیح می ‌دهند همه کارهای خود از خرید و ارتباطات اجتماعی گرفته تا کسب اخبار روز و … در اینترنت انجام دهند. این یعنی اگر کسب ‌و کاری از استراتژی بازاریابی آنلاین بهره نمی ‌برد، احتمال عدم موفقیت برایش بسیار زیاد است.

بسیاری از شرکت‌ ها هنوز برای تبلیغات خود از چاپ و آگهی ‌های بازرگانی استفاده نموده و بازاریابی آنلاین را نادیده می ‌گیرند که اشتباه بزرگی برای آنها به شمار می ‌آید. بازاریابی آنلاین و تبلیغات اینترنتی نه ‌تنها ارزان ‌تر است، بلکه راههای متعدد زیادی نیز وجود دارد که با استفاده از آنها می‌ توان تبلیغات اینترنتی را به ابزاری مؤثرتر و ارزشمند تر تبدیل کرد. در این مطلب به برخی از دلایل نیاز تمامی کسب ‌و کارها به یک برنامه بازاریابی آنلاین اشاره‌ شده است.

امیر دائی

زندگی یک آزادکار پر شده از بالا و پایین ها ، موافقت ها و مخالفت ها و زیباییها و مشکلات. در این مطلب سعی می کنم تعدادی از مشکلات آزادکارها و راه حل برون رفت از این مشکلات رو برای شما دوستان بازگو کنم .بعضی از این مطالب صرفا نظرات شخصی من هست و شاید مثالهای نقض هم داشته باشه بنابر این با نظرات خودتون به تکمیل تر شدن و یا اصلاح این مطلب کمک کنید.
وقتی از بیرون به یک آزاد کار نگاه میکنیم زندگیش به نظر خیلی جالب و هیجان انگیز می یاد .شما به عنوان یک آزاد کار سرنوشتتون به دست خودتونه و خودتون تصمیم می گیرید کی کار کنید و چه مدت کارتون طول بکشه. این که صبح چه زمانی از توی رختخوابتون بیاید بیرون دست خودتونه ، زمانی رو که برای نهار خوردن صرف میکنید به خودتون بستگی داره و اگه دوست داشته باشد می تونید سر ظهر یه خواب کوتاه هم داشته باشید و استراحت کنید.

امیر دائی

تصاویر بخش بسیار مهمی از قسمت قابل نمایش از هر وب سایت را تشکیل می دهند و میزان حجم , کیفیت , و نوع آنها تاثیر قابل ملاحظه ای در استاندارد بودن و جذابیت هر چه بیشتر یک وب سایت دارد.
در اینجا سه فرمت اصلی تصاویر مورد استقاده در وب و نحوه و زمان استفاده از هر کدام را بررسی می کنیم.

امیر دائی

در این نوشته سعی خواهیم کرد با مفهوم Grid یا شبکه در طراحی وب سایت آشنا شویم و به اهمیت آن در چینش محتوای وب سایت ( Web Design Alignment ) بپردازیم .

تعادل ( Balance )

یکی از مهم ترین اصول در طراحی ، وجود تعادل ( Balance ) است . بالانس ، تعادل ، توزیع متناسب اجزاء سنگین و سبک در یک صفحه است . منظور از سنگینی و سبکی در اینجا ماهیت سنگین و سبک اجزاء هستند به طوری که اجزاء بزرگتر و تیره تر بسیار سنگین تر و اجزاء کوچکتر و روشن تر سبکتر به نظر می رسند. قانون تعادل به ما نشان میدهد چگونه یک صفحه همراه با تعادل را داشته باشیم .

امیر دائی

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان