گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید
bigstock-E-mail-marketing-post-it-in-bu-27130571

مصرف کنندگان، حتی اگر خودشان هم متوجه نباشند؛ لحظه به لحظه در حال تجزیه و تحلیل هزینه – فایده می باشند. مزایا و معایب مسیر خانه تا محل کار را سبک و سنگین می کنند. درباره ی پرداخت هزینه ی اضافی حمل و نقل برای سفارشات آنلاین در مواقعی که عجله دارند بحث می کنند. مدام مزایای بازکردن تمامی ایمیل های صندوق پستی خود را می سنجند.

چالش اصلی بازاریابان: چطور ایمیلی طراحی کنیم که ارزش کلیک کردن داشته باشد

در یک صندوق پستی معمولی، افراد برای زمان تصمیم گیری باز کردن یک ایمیل، تنها سه بخش از اطلاعات را در اختیار دارند: نام فرستنده، موضوع، و متن سربرگ ایمیل، که در مجموع اطلاعات زیادی نیست.

نکته 1: برای نام فرستنده “from” نامی قابل اعتماد و شناخته شده انتخاب کنید

سریعترین راه برای حذف شدن یا نادیده گرفتن شدن ایمیل شما چیست؟ نام فرستنده ایمیل خودتان را چیزی غیرقابل تشخیص و نا آشنا انتخاب نمایید.

نام فرستنده اولین چیزی است که افراد در زمان مرور ایمیل های خوانده نشده خود می بینند، بنابراین، اولین امتحان برای عبور از این مسیر و دستیابی به هدف ، انتخاب صحیح نام فرستنده می باشد.

اکثر برندها صرفا از نام سازمان استفاده می کنند؛ اگر خواهان اضافه کردن احساس و ارتباطی شخصی هستید، یک نفر را در سازمان انتخاب کنید و نام او را همراه با پست سازمانی وی در کنار نام شرکت خود قرار دهید و در متن ایمیل به توضیحی در مورد این فرد بپردازید.

اما زیاد ذهن خود را در گیر این ماجرا نکنید: شما فقط می خواهید مشترکین دقیقا بدانند که این ایمیل از کجا و توسط چه کسی ارسال شده است.

 

email-marketing2

 

نکته 2: برای انتخاب عنوان موضوع ایمیل، فرمول اختراع نکنید

مخاطبان ما متفاوت هستند، بنابراین برای شناخت آنچه اکثریت مشترکین ما را تحت تاثیر قرار می دهد، پیام های خود را تست کنید. در اینجا به چند مورد اشاره شده است.

پیام خود را مختصر و مفید سازید. این دو عدد مهم را همواره به خاطر داشته باشید:

اولین عدد 32: گوشی های آیفون تعداد کاراکتر های بیش از 32 عدد را در خط موضوع مسدود می نماید.

دومین عدد 50: گاهی اوقات کاراکتر های بیش از 50 عدد ، ایمیل شما را  راهی پوشه اسپم می نماید. اگر چیز بیشتری برای گفتن دارید، صحبت های خود را در متن ادامه دهید.

روشن اما قانع کننده باشید. مشترکین پرمشغله فقط صندوق دریافت خود را اسکن می کنند، بنابراین در خط موضوع ایمیل های خود زیاد از روی نکته سنجی عمل نکنید. چرا که در صورتی که موضوع شما مصنوعی به نظر برسد، احتمال پاک شدن آن توسط دریافت کننده زیاد می شود.

درعوض، پیش نمایش روشن و مشخصی از محتوایی که مایلید گیرنده به محض باز کردن ایمیل مشاهده نماید  را ارائه دهید. به معنی تمام کلمه، خلاق باشید، اما نکات مهم را حذف نکنید.

 

نکته 3: متن سر برگ را فراموش نکنید

متن سربرگ ایمیل یکی دیگر از فرصت های جلب توجه کننده گیرنده برای اسکن صندوق دریافت می باشد. و نکته جالب توجه در این زمینه اضافه کردن محتوا بدون افزایش تعداد کاراکترهای خط موضوع می باشد.

می توان از متن سربرگ برای باز کردن محتوای ایمیل استفاده نمود، یک فراخوان فوری قدرتمند ارائه داده  یا یک احوالپرسی شخصی کنید. میزان طول مجاز متن سربرگ با کاربران ایمیل متفاوت می باشد، اما توصیه می کنیم تعداد کاراکترهای خود را زیر 75 کاراکتر حفظ نمایید.

 نکته 4: ایمیل خود را برای باز شدن در گوشی های موبایل طراحی کنید

تمامی طراحی های انتخابی شما برای کاربران موبایل، در صفحات نمایش بزرگ نیز به خوبی کار می کند. موبایل، محتوای شما را درخشان تر می سازد، بنابراین میزان رزلوشن خود را تا 50-100 پیکسل تنظیم کنید و متن ها و تصاویری را انتخاب نمایید که برای مخاطبان موبایل شما مناسب تر باشد.

فراموش نکنید که در مطالب خود فضای تنفس قرار دهید. پرش به خط اضافی، تقسیم کننده ها و رنگ های پس زمینه متناوب، پیام را در ایمیل شما متمایز می سازد.

مطالب خود را به بخش هایی با عناوین چشمگیر تقسیم کنید و از قالب های مناسب استفاده نمایید تا ایمیل شما در هر دستگاهی بسیار خوب نشان داده شود.

ایمیل اغلب مشترکین شما را به انجام دادن چیزی تشویق می نماید: خرید، بازدید از یک وبسایت، یا دیدن یک ویدئو. مطمئن شوید تمامی این مطالب برای موبایل نیز مورد استفاده باشد.

یک راه حل اساسی: ساده بودن بهتر است

ایمیل ها افراد را به ستوه می آورند، بنابراین در مورد مرکز ارسال و محتوای ایمیل های خود کاملا روشن عمل نمایید. این کار بهترین روش برای حصول اطمینان از پیامی است که ارزش کلیک کردن داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان