گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نسبت به برنامه ٤ ماه نخست امسال افزایش یافته است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حاشیه بهره برداری از مخزن ذخیره سازی شوریجه گفت: ٩٣ میلیارد متر مکعب گاز، ٢٥ میلیون مترمکعب میعانات گازی و ٣٠ میلیون بشکه نفت خام در میادین متعلق به شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تولید شده است که این تولیدات بیشتر مربوط به میدان های مشترک و میدان های واقع در غرب و منطقه زاگرس بوده است.
سلبعلی کریمی گفت: برنامه تامین خوراک پایدار شرکت نفت مناطق مرکزی نیز تهیه شده و در حال تصویب است.
وی با بیان اینکه شرکت نفت مرکزی آمادگی حضور در میدان های دیگر به غیر از شوریجه را نیز دارد، افزود: در صورتی که که مجوز توسعه در میدان های طوس و افشار به این شرکت داده شود، می توانیم در تامین خوراک پایدار و تامین سوخت کشور موثر باشیم.
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به وجود میدان های دست نخورده در این منطقه و حضور کارشناسان جوان و توانمند در این شرکت گفت: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تعهدات خود در زمینه تامین سوخت زمستانی را انجام می دهد.
کریمی درباره روند انجام تعمیرات اساسی در شرکت نفت مرکزی گفت: تعمیرات در شرکت نفت غرب، شرق و زاگرس به پایان رسیده و هم اکنون تعمیرات در منطقه پارسیان در حال انجام است.
به گفته وی، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، پروژه مسکن ٩٦ واحدی با اعتبار ٢٥ میلیارد تومان و مجموعه ورزشی آبی با اعتبار ٣ میلیارد تومان را برای کارکنان این مناطق تعریف کرده که در حال انجام است.

امیر دائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان