گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

همه ما می‌دانیم که رسانه‌های اجتماعی دیگر فقط برای سرگرمی نیست، امروزه رسانه‌های اجتماعی بخش جدایی‌ناپذیر از هر طرح کسب‌وکار هستند. اگر برند شما از رسانه‌های اجتماعی بهره‌مند نمی‌شود، شما واقعا نیاز دارید که در استراتژی خود تجدیدنظر کنید.

رویداد استراتژی رسانه‌های اجتماعی برای آموزش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و به اشتراک‌گذاری راهنمایی‌ها، ترفندها و بهترین شیوه‌ها متمرکز شده بود.
این رویداد بزرگ 24 تا 25 سپتامبر در سان فرانسیسکو ایالت آمریکا برگزار شد.

سخنرانان بزرگی چون tim McDoland مدیر انجمن هانفینگتون پست، rich narasaki رهبر استراتژی‌های دیجیتال جهانی،Joe Nolan سرپرست رسانه‌های اجتماعیStubHub، elise Dukker Doty مدیر ارشد بازاریابی، Eric Elkins و غیره در این اجلاس حضور داشتند. تعدادی از آن‌ها رهبران صنعتی بودند و در مورد موفقیت‌های زندگی واقعی خود و کسب‌وکارشان صحبت کردند.
رویداد استراتژی های رسانه‌های اجتماعی بعدی در 10 تا 12 فوریه در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

موضوعاتی که در این رویداد در مورد آن‌ها بحث شد مربوط به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی فیسبوک، بازگشت سرمایه رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی توئیتر بود.
Jeff Gibbard
سیاست‌گذاری برای رسانه‌های اجتماعی می‌تواند گیج‌کننده باشد، زیرا آن یک الگوی واحد برای همه ندارد و هر سازمانی براساس اهداف و خود به اشکال مختلفی از آن استفاده می‌کند. برخی از این سیاست‌ها بسیار تاکتیکی و برخی دستورالعمل‌هایی مبتنی بر عقل هستند. سیاست‌ها و استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار مهم هستند و از بحران روابط عمومی جلوگیری می‌کنند. سیاست‌های رسانه‌های اجتماعی باید به طور مداوم براساس ارزش‌های سازمان شما به روز شوند.
Jeff Revoy
وی در مورد این‌که چگونه کسب‌وکارها می‌توانند با پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل ترافیک‌های اجتماعی نرخ تبدیلات و فروش را افزایش دهند، صحبت کرد. او گفت باید بیشتر روی پیش‌بینی‌های تجزیه و تحلیل ترافیک اجتماعی تمرکز شود زیرا این کار باعث می‌شود شما بهتر بتوانید با مصرف‌کنندگان تعامل داشته باشید و باعث شوید تصمیمات خرید با قاطعیت گرفته شوند و نرخ تبدیل‌ها نیز افزایش یابند. وی هم‌چنین در مورد موارد زیر صحبت کرد:
1)چگونگی پیاده‌سازی تجزیه و تحلیل ترافیک اجتماعی و اضافه کردن آن به استراتژی‌های بازاریابی فعلی خود.

2) یادگیری در مورد این‌که چرا امروزه بازاریابی به دور از تکنیک‌های سنتی به سمت تجزیه و تحلیل ترافیک اجتماعی می‌رود.

3)ادغام ابزارهای رسانه‌های اجتماعی در سراسر شرکت (فروش، خدمات، بازاریابی و غیره) و این‌که چگونه این تلاش‌ها با هم بهره‌وری و موفقیت را افزایش می‌دهند.
Eric Elkins
او گفت تعریف نقش‌ها، بهینه‌سازی توسعه محتوا و ارتباطات سازگار در سراسر بخش‌ها ضروری است. در این اجلاس برای رهبران تیم‌ها و افرادی که مسئول توسعه رسانه‌های اجتماعی و تعامل هستند راه‌هایی برای بهبود فرآیند، اجرا و نتایج طراحی شد.
Jeff Davis
با وجود محبوبیت غیرقابل انکار یوتیوب در میان مصرف‌کنندگان، برندهای بسیار کمی روی این بستر اجتماعی فعالیت می‌کنند. eMarketer می‌گوید در هر 5 شرکت ایالت متحده فقط 2 عدد از آن‌ها از یوتیوب برای اهداف بازاریابی خود استفاده می‌کنند. این بدان معناست که بیش از نیمی از شرکت‌ها در ایالت متحده از بزرگ‌ترین بستر ویدئویی جهان غافل هستند. این یک فرصت برای شما می‌باشد تا سریع‌تر از رسانه‌های دیجیتال(خصوصا یوتیوب) که بیشتر از تلویزیون مصرف می‌شوند استفاده کنید.
Joe Nolan
وی سرپرست رسانه‌های اجتماعی StubHub است. او گفت فیس‌بوک یک پلت‌فرم استثنایی برای فروش است، اما آن بازاریابان را با چالش‌‌های بسیاری مواجه کرده است. در این سخنرانی او در مورد شیوه‌ی تعاملات و فروش StubHub که یک برند برتر در زمینه در فیسبوک است صحبت کرد.
Elly Deutch
او مدیر رسانه‌های اجتماعی و خدمات وب‌سایت Garrett Popcorn است. وی در مورد بازاریابی از طریق توئیتر صحبت کرد. او گفت کاربران توئیتر روزانه 500 میلیون توئیت پست می‌کنند. پس استفاده از آن برای بازاریابی امروزی ضروری است. به منظور بهره‌برداری از توئیت‌های خود نیازمند ساخت تعاملات معنی‌دار در توئیتر هستیم. از طریق تبلیغات و تجزیه و تحلیل داده‌ها شما می‌توانید یاد بگیرید و به یک حرفه‌ای توئیتر تبدیل شوید.

امیر دائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان