گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

شرکت های بزرگ همواره طرح های جالبی برای بازاریابی و افزایش فروش خود اجرا می کنند، این خبر که به نقل از شبکه خبری فناوری های نوین بیان می کنیم نشان می دهد که این شرکت های چگونه با این همکاری به فروش سرویس های خود می پردازند.

پس از ورود شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ، لاین و اکنون تلگرام (که با سرعت عجیبی در ایران رشد کرد)، استفاده از سیستم های پیامکی تقریبا منسوخ شد و اکثر افراد به این نرم افزارهای روی اوردن، اما وجود اینترنت برای فعالیت این نرم افزارها حیاتی است. از طرفی پیشی گرفتن استفاده از موبایل به جای کامپیوترها در استفاده از اینترنت سبب شده است که شرکت های مخابراتی بر سر بدست آوردن بازار اینترنت مبایلی با هم رقابت کنن که در ادامه مطلب یک نمونه از آن را خواهید دید.

به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، در این طرح، گوشی Galaxy J5 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از 4G که یکی از بهترین گوشی‌ها در پشتیبانی از این خدمات به شمار می‌آید، به‌طور اختصاصی همراه با یک سیم‌کارت USIM ایرانسل که دارای شبکه 4G است به همراه 96 گیگابایت ترافیک عرضه میشود.
این روزها ارائه شبکه‌های 4G و امکان پشتیبانی گوشی‌ها از آن، یکی از دغدغه‌ها و البته نیازهای اصلی افراد مختلف و به‌ویژه کسانی است که از اینترنت همراه روی موبایل خود استفاده می‌کنند، چون که با رواج شبکه‌های پیام‌رسان موبایلی، شبکه‌های اجتماعی و همچنین ساده شدن جستجوی اینترنتی با موبایل و خواندن محتوا، این روزها بیشترین کاربری گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، مربوط به استفاده از اینترنت است.
گوشی Galaxy J5 با صفحه‌نمایش بزرگ پنج اینچی Super AMOLED و پردازشگر چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و پشتیبانی از شبکه LTE Cat4،‌ امکان استفاده راحت و لذت‌بخش از اینترنت پرسرعت و ارتباطات چند‌رسانه‌ای را فراهم می‌کند. این گوشی همچنین دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دستگاه است که با استفاده از آن می‌توان عکس‌هایی با کیفیت بالا ثبت کرد.
لازم به ذکر است، فناوری 4G یا نسل چهارم، یک شبکه بسیار پرسرعت تبادل اطلاعات موبایل برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها است که جدیدترین فناوری در این حوزه نیز به شمار می‌رود. این سرویس از نسل قبلی 3G سریع‌تر است و به شبکه‌ها نیز ظرفیت‌ بالاتری ارائه می‌دهد.
به‌طور کلی شبکه‌های 4G در حالت عادی از شبکه‌های کابلی، اینترنت‌های خانگی و اینترنت بی‌سیم مکان‌های عمومی مانند کافه‌ها، رستوران‌ها، فرودگاه‌ها، سریع‌تر، و همچنین مناسب کسانی هستند که به اینترنت بدون ‌سیم (Wireless) دسترسی ندارند. با استفاده از 4G، سرعت تبادل اطلاعات بسته به زمان، مکان، نوع دستگاه، وضعیت پوشش شبکه و ... از 3 تا 20 برابر بیشتر از نسل قبلی 3G است.

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان