گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید
improve-your-content
مطالب خود را بهینه کنیدReviewed by سئو فارسی on Apr 20Rating: 5.0مطالب خود را بهینه کنیدباسلام خدمت دوستان و همراهان سایت سئو فارسی ، امروز بحثی رو باز کردیم که چطور میتونیم مطالب خودمون رو به صورت ابتدایی بهینه سازی کنیم ؟ بهینه سازی و سئو مطالب کار بسیار ساده ای هست ولی نیازمند رعایت کردن چند قانون اساسی هست که همه باید از اون پیروی کنند ربطی نداره سایتتون بزرگه یا کوچیک در هر صورت نیازمند این آموزش هستید !

باسلام خدمت دوستان و همراهان سایت سئو فارسی ، امروز بحثی رو باز کردیم که چطور میتونیم مطالب خودمون رو به صورت ابتدایی بهینه سازی کنیم ؟

بهینه سازی و سئو مطالب کار بسیار ساده ای هست ولی نیازمند رعایت کردن چند قانون اساسی هست که همه باید از اون پیروی کنند

ربطی نداره سایتتون بزرگه یا کوچیک در هر صورت نیازمند این آموزش هستید !

 

یکی از روش هایی که شما میتونید ایجاد مطالب ارزشمند کنید استفاده از تگ های توصیفی (descriptive) هست که میتونه به کاربر و هم به موتور های جستجوگر کمک کنه تا اطلاعات سایت شما رو بهتر دریافت و تفهیم کنه !

 

۱- نوشتن موضوع مطالب توصیف گرا و خاص :

 

تایتل (title) در مطالب شما اصلی ترین بخش هست چون کاربر متوجه میشه که به دنبال چه چیزی هست و موتور جستجوگر هم همون تایتل رو در نتایج جستجوی خودش به نمایش میگذاره ، این حالت قابل مقایسه با تایتل یک کتاب یا مجله است که شما میخواید خریداری کنید.

 

موضوع مطالب باید مختصر و توصیف کاملی از متن کامل نوشته و موضوعات در برگیرنده رو داشته باشه ، تایتل های طولانی میتونن موجب سر درگمی افرادی که سایت شما رو مورد استفاده قرار میدن بشه و در نتایج جستجو کاملا به نمایش در نیاد و بقیه اون رو به صورت …. نمایش میده .

استفاده از عناوین کلی به طور مثال “سئو” نمیتونن توضیح کاملی از صفحه مورد نظر در اختیار کاربر قرار بدهند!

 

نوشتن عناوین مختلف برای صفحات مختلف باعث میشود که هم کاربر و هم موتور جستجوگر متوجه شود که کدام آدرس یا صفحه برای کلمه جستجو شده مناسب تر است . نوشتن عناوین کلی بیشتر برای صفحات اصلی به کارگرفته میشوند و برای استفاده از عنوان مطالب باید توضیحات نیمه کاملی رو ارائه بدهید تا با توجه به آن گوگل صفحات عمیق تر را در سایت شما به نمایش بگذارد.

 

۲ – نوشتن توضیحات مناسب :

 

توضیحات سایت شما (descriptions) راه حلی هست برای نمایش یک پاره ای از اطلاعات کامل مطلب شما به کاربرانی که از موتور جستجو استفاده میکنند ، برعکس عنوان مطالب که باید مختصر و کوتاه شده باشد ، یک توضیح کوتاه میتواند تشکیل شده از چند جمله باشد ، جملات باید به دقت خلاصه شده ی مطالب سایت باشند.

descriptions نباید خیلی عمومی باشند و پرشده از کلمات کلیدی باشند ، یا شامل تمامی مطالب پست مورد نظر باشد ! اگر گوگل توضیحات سایت شما رو مربوط با تایتل مورد نظرتون تشخیص بده اون رو در نتایج جستجو در زیر عنوان پدیدار خواهد کرد.

 

 

۳ – استفاده از خواص Alt و Tilte برای تصاویر : 

 

با توجه به این اصل شما هم به موتور جستجوگر و هم به کاربر کمک میکنید تا در نتایج جستجو بسیار آسانتر به نمایش درایید ! پس از خواص alt و title قافل نشید ، قابل ذکر هست که متن هایی که روی تصاویر نوشته میشن برای screen readers و خزنده قابل درک نیستند پس بهتره از این امکان استفاده کنید تا بهتر منظور خود را از استفاده این عکس به موتور جستجوگر بفهمانید !


بارعایت این سه اصل که اصول پایه سئو هستند میتونید وبسایت نسبتا موفق تری داشته باشید ، باتشکر از همراهی شما دوست و همیار سئو فارسی .

منبع: سئو فارسی

امیر دائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان