گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

شرکت بزرگ هوآوی که از تولید کنندگان گوشی های هوشمند در چین است، تاکنون تواسنته نظر کاربران زیادی را از سراسر جهان به سمت محصولات خود جلب کرده و آمار فروش قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارد. هوآوی به تازگی در گزارشی سود سالانه حسابرسی شده خود در سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد.

Huawei-Company-Logo

این غول تکنولوژی چینی اعلام کرد سود این شرکت ۴۶.۵ میلیارد دلار بوده است که از این میزان ۴.۵ میلیارد دلار آن سود خالص این شرکت بوده است. این مقادیر به ترتیب ۲۰.۶ درصد و ۳۲.۷ درصد از درآمد سال قبل هوآوی بیشتر بوده است. بخش موبایل شرکت هوآوی که وظیفه‌ی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را عهده‌دار است، شاهد رشد درآمد سالانه خود در حدود ۳ برابر نسبت به سال ۲۰۱۳ بوده است. آن‌ها با کسب سود ۱۲ میلیارد دلاری، ۳۲.۶ درصد سود داشتند. البته این نتایج مالی مطلوب به دلیل تعداد قابل توجهی از محصولات فروخته شده توسط هوآوی در سال گذشته است که حدود ۷۵ میلیون دستگاه برآورد شده است.

این شرکت ۶.۶ میلیارد دلار برای سال ۲۰۱۴ به تحقیق و توسعه اختصاص داد که این میزان ۱۴.۲ درصد از سود شرکت هوآوی و ۲۹.۴ درصد بیشتر از سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۳ در این بخش بوده است.

هوآوی با کسب این سود از شرکت R&D با رکورد ۳۰.۷ میلیارد دلاری در دهه‌ی گذشته پیش افتاد. این شرکت احتمالا رشد خود را در سال ۲۰۱۵ نیز ادامه خواهد داد. هوآوی پرچمدار بعدی خود با نام P8 را در ۱۵ آوریل روانه بازار خواهد کرد.

امیر دائی

نظرات  (۲)

سلام
پستای خوبی میزارید هر کسی هستید دستتون درد نکنه
راستی من با اسم دکتر نه تو بهنام ویلا نه تو 1390put هیچ نظری ندادما سوتفاهمی پیش نیاد فقط با اسم خودم(مسعود م)نظر دادم تو هر2
خواستم فقط تشکر کنم بابت پستای خوبی که میزارید اجرکم عندالله
اوصیکم به تقوی الله
پاسخ:
سلام دکتر، بچه ها هم خواهش میکنن.
راستی قضیه این رمزه چیه بره پست فارغ التحصیلی؟!:)
پاسخ:
قضیه اینه که اونجا رو فقط بچه هایی که مسئول اجرایی جشن فارغ التحصیلی هستن میتونن ببینن و فعلا خصوصیه. (البته خبری هم نیست!!) شرمنده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان