گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

علی زواشکیانی دانش آموخته ورودی 1375 دانشکده مهندسی صنایع موفق به کسب عنوان رهبر جوان جهان (Young global Leader) از مجمع جهانی اقتصاد در سال 2013 شد.مجمع جهانی اقتصادی داووس معتبرترین گردهمایی اقتصادی جهانی است که هر ساله در داووس با حضور رهبران کشورهای مختلف جهان و مدیران اقتصادی و بنگاه های کسب و کار بزرگ جهان برگزار می شود.علاوه بر نشستهای متعدد اقتصادی و سیاسی که در این مجمع برگزار می شود، تعدادی از مدیران جوان کشورهای مختلف به عنوان رهبران جوان جهان شناسایی و معرفی می شوند. در سال 2013 علی زواشکیانی از طرف مجمع جهانی اقتصادی داووس به عنوان یکی از رهبران جوان جهان انتخاب شد. این مجمع همه ساله میزبان رهبران اقتصادی و بنگاههای کسب و کار در جهان مانند بیل گیتس می باشد.

  کمیته داوری مجمع جهانی اقتصاد در ژنو به ریاست ملک عبداله پادشاه اردن علی زواشکیانی را به عنوان رهبر جهانی جوان انتخاب نمود. این کمیته پس از بررسی سوابق هزاران رهبر جوان از مناطق مختلف جهان و حوزه‌ها و شاخه‌های مختلف تخصصی نسبت به انجام این انتخاب اقدام نموده است. او عضو هیئت علمی و مدیر برنامه های آموزشی مرکز بهینه سازی و اعتماد سنجی مهندسی تعمیر و نگهداری
(C-MORE) در دانشگاه تورنتو است.

زواشکیانی در سال 1379 توسط ریاست جمهوری وقت به عنوان دانشجوی نمونه کشور شناخته شد. او سپس موسس و رئیس وقت انجمن بین‌المللی مدیران ایرانی شد که هدف آن رشد مدیریت دانش و کاربردهای آن در ایران و خاورمیانه است. وی ضمناً از موسسان گروه پژوهشی آریانا است. زواشکیانی در سال 2007 موفق به اخذ مدرک دکتری از دانشگاه تورنتو گردید. او شبکه گسترش دانش را بنیان نهاد که هدف آن ارتقای همکاری بین مجامع علمی داخل کشور با ایرانیان دانشگاهی مقیم خارج کشور است

وی فعالیتهای تدریس و مشاوره ای در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی در کشورهای مختلف دنیا ارایه می نماید. او در سال 2008 به عنوان یکی از رهبران جوان پر انرژی به انجمن آسیا دعوت شد تا در گردهمایی توکیو شرکت کند. دکتر زواشکیانی در این گردهمایی را به عنوان رهبر جوان انتخاب گردید. این انجمن در سال 1956 توسط جان راکفلر III‌ تاسیس شده است که از حامیان آن می توان به کوفی عنان دبیر کل سابق سازمان ملل، هنری کیسیجر و Rupert Murdoch اشاره نمود.

دکتر علی زواشکیانی با بسیاری از کارفرمایان حوزه‌های مختلف صنعتی در بسیاری از نقاط جهان کار کرده است. او دارای تجربیات عملی گسترده همراه با پشتوانه علمی قوی در زمینه مدیریت دارایی است.

وی در سالهای اخیر در بسیاری از پروژه های ارتقای مدیریت دارایی در صنایع مختلف در نقاط مختلف جهان نظیر آمریکای شمالی، خاور میانه، آمریکای جنوبی و استرالیا مشارکت داشته است.

دکتر علی زواشکیانی مولف کتاب  Expert Knowledge Based Reliability Models در سال 2008 و سخنران بین‌المللی پرآوازه در حوزه تخصصی مدیریت دارایی است. او رئیس کنفرانس بین‌المللی مدیریت دارایی‌‌ فیزیکی در 7 سال گذشته بوده است. دکتر زواشکیانی رئیس مجمع جهانی تعمیر و نگهداری در سال 2013 در شهر لوگانو سوئیس بوده است.

دکتر زواشکیانی مشاور ارشد کار با شبکهAladon  و پیاده سازی RCM2 در منطقه خاور میانه است. حوزه تخصصی او شامل مدیریت اثربخش تعمیر و نگهداری،‌ هزینه یابی دوره عمر، دانش ضمنی در مدیریت دارایی، بهینه سازی در تاکتیک های تعمیر و نگهداری،‌ ریشه یابی و تحلیل (RCA)، سیستم‌های کامپیوتری مدیریت تعمیر و نگهداری (CMMS) و مدیر تغییر در سازمان‌ها است. او با صنایع مختلف نفت و گاز،‌ پتروشیمی، معدن، ذوب، فولاد، آلومینوم، آلومینا، اتومبیل،‌ مس، توزیع گاز، انتقال برق، غذا و دیگر صنایع کار کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان