گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

حداقل افرادی که توی دانشگاه نفت درس میخونن بند 15 به وضوح میتونن درک کنن!!!

به قسمت نظرات این لینک مطلب سری بزنید جالب است!!! [از اینجا]

متن نامه دکتر عاصمی پور که سایت بولتن نیوز آن را منتشر کرده است بدین شرح است: 
نگاهی گذرا به اخبار، گزارش ها و گفت و گوهای نفت طی چند هفته اخیر به خوبی نشان می دهد که جریان فکری غالب بر وزارت نفت هیچ «مویی» با دوران ۸ ساله حضور مهندس بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت نمی زند؛ تصمیمات فردی و یک طرفه از نفت رخت نبسته است و با وجود دستاوردهای مثبت صنعت نفت، اما بازهم شاهد تصمیم گیری های یک طرفه ای هستیم که هزینه های زیادی را به کشور تحمیل کرده است.

تداوم وضعیت فعلی وزارت نفت، تمام برنامه های نظام جمهوری اسلامی را به خطر می اندازد.

به گزارش نفت نیوز، عاصمی پور افزود: در روزهایی که نام مهندس بیژن نامدار زنگنه به عنوان کاندیدای وزرات نفت در دولت یازدهم مطرح شد تردیدهای فراوانی میان مدیران و کارشناسان ارشد حوزه نفت به وجود امد که در جلسات برگزار شده با ایشان، این اندیشه جاری شد که «زنگنه تغییر کرده است» و دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نمی کند و امور تخصصی را به مدیران تخصصی واگذار می کند.
الغرض در این اندیشه بودیم که وزارت نفت یا شرکت ملی نفت در این دوران به ONE MAN COMPANY تبدیل نمی شود و وزیر نفت از این موضوع اجتناب خواهد کرد. به اعتقاد نگارنده با گذشت حدود ۱۸ ماه از سکانداری نفت توسط زنگنه آسیب های زیر به خوبی نمایان است:
۱- تصمیمات اولیه وزیر نفت در توقف قراردادهای موجود امضا شده بدون آنکه جایگزینی برای آن مشخص کند؛ این موضوع باعث بروز آسیب های جدی در صنعت نفت شده است.
۲- تغییر استراتژی در توسعه پروژه های پالایشگاهی، توقف آن ها و در نهایت ایجاد تزلزل در این پروژه ها
۳- تصمیمات فردی برخلاف نظرات کارشناسی در جلسات و سکوت کامل مدیریت های تخصصی!
۴- با وجود انکه بورس نفت با مدیریت اینجانب و با حکم آقای زنگنه راه اندازی شد، یک شبه تغییر نظر داده و عملا این امر متوقف شده است و همچنان «امپراطوری» مدیریت امور بین الملل به عنوان مخالف اصلی، این پروژه را استمرار داده است.
۵-دخالت فردی در تخصیص غیر منطقی و غیر علمی منابع مالی در بخش های مختلف صنعت نفت به ویژه در بخش تولید و زنجیره آن ضربات مهلکی وارد کرده است به ویژه در بخش شرکت های حفاری.
۶-دخالت فردی در در مجموعه مربوط به مدیریت منابع انسانی در جهت ایجاد نگرانی ها در نیروی انسانی مجموعه
۷- دخالت در روابط بین المللی وزارت نفت از جمله تغییر کارشناسی نشده در چیندمان واگذاری پروژه ها به شرکت های بین المللی و چینی با بهانه رونمایی از قراردادهای جدید نفتی؛ البته این قبیل نمایش ها در همه دوران و وزرا وجود داشته است اما معطل گذاشتن بسیاری از پروژه ها به بهانه نسل نوین قراردادهای نفتی قابل توجیه نیست.
۸-عدم توجه به اضمحلال شرکت های خصوصی و پیمانکار در تسویه حساب با آن ها که مشکلات فراوانی را برای آن ها به وجود آورده است؛ این شرکت ها با همان دلارهای نفتی ساخته شده اند که مهم ترین منبع درآمد کشور می باشند؛ این شرکت ها با بکارگیری هزاران مهندس جوان و آموزش آن ها به بالندگی رسیده اند که این گونه برخوردها آسیب های جدی به آن ها وارد کرده است و معیشت چندین هزار خانواده را به چالش دعوت کرده است. در شرایطی که مقام معظم رهبری بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید دارند این قبیل مسائل درست بر خلاف مصالح کشور قرار می گیرد.
۹-عدم ایفای نقش موثر در صحنه های بین المللی و اوپک به طوری که وزارت نفت ضعیف ترین دوران حیات خود را در این حوزه می گذارند.
۱۰-عدم تحرک جدی در حوزه خط لوله صلح و سامان دادن به موضوع ۲۰ ساله صادرات گاز به پاکستان
۱۱-استمرار نگاه بد بینانه به مناطق نفتخیز جنوب در بخش خشکی به طور خاص و و بخش خشکی به طور عام؛ دلیل این موضوع نیز چیزی جز عدم تزریق منابع مالی به این بخش ها برای ظرفیت سازی نیست.
۱۲- عدم توجه به جدی کردن تحقیق و پژوهش های سازمان یافته برای افزایش ضریب بازیافت مخازن؛ بیش از ۲۰ سال است که فقط سخنرانی و همایش برگزار شده است و در عمل هیچ اقدامی انجام نشده است.
۱۳-عدم باور به شرکت نیکو و تقویت آن؛ این شرکت کارایی خود را از دست داده است و دیگر مانند چند سال پیش موثر واقع نمی شود.
۱۴-عدم مدیریت بازار نفت و صادرات نفت خام بطوری که ذخایر نفت ایران در نفتکش ها و روی آب از حد مجاز فراتر رفته است.
۱۵- رها کردن دانشگاه صنعت نفت و بی توچهی کامل به آن
۱۶-عدم داشتن نقشه راه برای جذب سرمایه گذاری در دوره فعلی و پس از تحریم ها
۱۷-چینش غیر منطقی مدیران در مناصبی که هیچ سنخیتی با تخصص آن ها ندارد.
۱۸- بی توجهی به راه اندازی سوآپ نفت
موارد ذکر شده مهم ترنی نقاظ ضعف وزارت نفت در این روزها بود که کاملا مشخص و عیان است؛ تداوم این روند و تشدید آن قطعا تمامی برنامه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت را به خطر می اندازد لذا از رئیس جمهور انتظار می رود نظارت و کنترل های خود را بر وزارت نفت بیشتر کند تا کشور چوب تصمیم گیری های فردی را نخورد. پیش از آنکه مجلس وارد این مساله شود بهتر است خود دولت به تمامی این مشکلات پایان دهد.
انتهای پیام

امیر دائی

نظرات  (۱)

لازم به ذکر است سایت نفت نیوز در تاریخ 30 تیر 1386 نظرسنجی درمورد دکتر عاصمی پور برگذار کرده اند که نشان از شخصیت ایشان دارد. لینک مشاهده صفحه اصلی

نفت نیوز: بدنبال سلسله گزارش های نقد و ارزیابی مدیران ارشد نفت توسط مخاطبان سایت، از امروز عملکرد "دکتر عاصمی پور" قائم مقام مدیر عامل شرکت ملی نفت در امور تولید و بهره برداری مورد قضاوت و نقد کاربران محترم قرار می گیرد.
بعضی از خوانندگان محترم پیشنهاد کردند که در چنین نقدهایی بیوگرافی مدیران نیز منعکس شود ولی توجیه ما برای عدم انعکاس سوابق و بیوگرافی افراد این است که صرفاً افرادی که از مدیر مورد نظر شناخت دارند بتوانند نقد و اظهار نظر نمایند.
پیش تر هم از دوستان خواهش کردیم که مسائل مطرح شده خارج از مسائل شخصی و صرفاً در حیطه وظایف سازمانی و مدیریتی افراد باشد.
قاطعیت در تصمیم گیری، خوش اخلاقی، آراستگی ظاهر، پرهیز ار محافظه‌کاری یا تصمیمات جناحی و سیاسی ، نظم و انضباط کاری، هم اندیشی و مشورت در کارها، توجه به پیشرفت علمی و سازمانی کارکنان، اهمیت به فناوری اطلاعات و ارتباطات و ... دیگر ویژگی هایی که مد نظر شماست می تواند ملاک این ارزیابی قرار گیرد.
منتظر نظرات شما هستیم.
 انتهای پیام

 
نظرات کاربران (قابل توجه کاربران محترم. نظرات منتشر نشده مستقیماً برای دکتر عاصمی پور ارسال می شود.)
  • با سلام
    به نظر بنده جناب آقای دکتر تمام خصوصیات یک مدیر کامل ومؤفق را دارا میباشد که بخشی از این مؤفقیت را به تحصیلات (دکترا در دو رشته مدیریت واقتصاد) و بخش عمده آن به خصوصیات،منش،رفتار و کردار شخصی ایشان بر میگردد که درمجموع ودر درازمدت در نگاه اکثر افرادی که با آقای دکتر کار کرده اند ، مدیری محبوب،مؤفق، تأثیر گذار،منظبط ، قاطع والگویی برای سایر مدیران ایجاد نموده است و به جرأت می توان گفت که نقطه قوت عملکرد وزارت نفت در این 2 سال بازگشت آقای دکتر به مدیریت کلان وزارت میباشد هر چند توان مدیریتی ایشان فراتر از وزارت نفت میباشد.
  • نفت نیوز: نظر این دوست محترم از طریق ایمیل سایت دریافت شد: ( بدور از هرگونه تنگ نظری و بدون ملاحظه کاری و مصلحت اندیشی ، صرفاً بعنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ نفت که مدتی را با این مرد بزرگ کارکرده ام علاقمندم نظر خود را ارائه دهم و بنوعی نیز ارائه نظر در ارتباط با ایشان ، انجام وظیفه و ادای دین است که ایشان در برشی از سوابق ارزشمندکاری خود در مجموعه ای که من در آن مشغول بکار هستم ، ضروری بنظر می رسد .
    جا دارد از دست اندرکاران ، پایگاه اینترنتی نفت نیوز نیز تشکر نمایم که ضمن ایجاد فرصت برای کاربران ، مدیران را نیز از ناگفته های پرسنل خود که شاید نتوانند در شرایط عادی نظرات خود را ابراز نمایند ، آگاه می نمایند .
    دکتر محمدجواد عاصمی پور از معدود مدیران کشور است که شایستگی و لیاقت بیش از اینها را دارد ، توان ایشان در مدیریت مجموعه های بحران زده ، حدیثی است مفصل که شرح آن نیازمند مباحثی بیش از اینهاست و چه خوب بود که شیوه های مدیریتی ایشان ، در شرایط بحران بویژه در دوره تصدی مدیرعاملی مناطق نفتخیز جنوب در شرایط جنگ ثبت و ضبط می شد تا جوانان ما بدانند که راهبرد مجموعه ای عظیم در آن شرایط کار هر کسی نبود. شاید دوستانی باشند که نوع مدیریتی ایشان را برنتابند ولی باید اذعان داشت که کار کردن در هر شرایطی ، هم دارای انعکاس مثبت است و هم منفی ، هم مؤثر است و هم غیر مؤثر ، هم حامی دارد و هم مخالف ، ولی برآیند کلی مدیریت ایشان آنهم در آن دوران سخت و دشوار کار ساده ای نبود که امروز بخواهیم در شرایط حاضر آن را نقد و بررسی نمائیم و باید عملکرد ایشان را درآن دوران درظرف زمان و مکان خود مورد ارزیابی قرار داد .
    ولی با یک نگاه می توان حاصل مدیریت و راهبری ارزشمند ایشان از آن دوران را ، در دو محور اساسی خلاصه کرد :
    1. تولید پایدار و دفاع هوشمندانه از تأسیسات نفتی بویژه خارک
    2. تربیت مدیران توانمند که امروز هر کدام سکان بخشی از مجموعه عظیم نفت را در دست دارند .
    دکتر محمدجواد عاصمی پور ، یکی از اثرگذارترین مدیران در صنعت حفاری نیز بوده است . ایشان در شرایطی سکان هدایت صنعت حفاری کشور را در دست گرفت که این صنعت دچار مشکلات فراوانی در زمینه منابع انسانی و تولید بوده است .
    بد نیست گوشه ای از خدمات ایشان در آن دوران ارائه شود تا کاربران ، خود به قضاوت در این باره بنشینند .
     افزایش و توسعه ناوگان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران از 40 دستگاه حفاری به 44 دستگاه حفاری .
     خرید 4 دستگاه حفاری جدید .
     بازسازی و راه اندازی دستگاههای حفاری فرسوده و غیرکارا .
     رویکرد اساسی به ساخت قطعات و تجهیزات پرمصرف در صنعت حفاری از طریق سازندگان و تولیدکنندگان داخلی .
     توسعه مهندسی شرکت .
     گسترش فعالیت های برون مرزی و صدور خدمات فنی حفاری به خارج از کشور .
     عقد قرارداد و امضای تفاهم نامه در زمینه خدمات فنی حفاری با کشورهای عربستان، قزاقستان ، قطر ، کویت ، یمن ، لیبی و سنگال .
     رشد 99 درصدی حفاری چاههای اکتشافی .
     رشد 85 درصدی در حفاری چاههای تعمیراتی .
     ارتقاء کیفیت فعالیت در زمینه خدمات فنی حفاری و افزایش کمیت این نوع فعالیتها بطوریکه در زمینه اسیدکاری ، 15درصد رشد ، سیمانکاری 35درصد ، نمودارگیری 35درصد ، لایه آزمایی 14درصد رشد صورت گرفته است .
     خرید تجهیزات جدید و انجام عملیات فنی جدید که تا پیش از آن توسط شرکتهای خارجی انجام می شد مثل لوله مغزی سیار ، حفاری افقی و ...
     ساخت و راه اندازی و افتتاح دستگاه حفاری دریایی ایران خزر در آبهای نیلگون دریای خزر و آغاز عملیات حفاری در این منطقه پس از 100 سال .
     تدوین الگوی فرهنگی بعنوان فعالیت رسمی و نه حاشیه ای و توجه ویژه به نیروی انسانی .
     برپایی اولین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری و دعوت از سازندگان داخلی جهت عرضه توانمندیهای خود .
     ورود به عرصه رقابت بین المللی و شرکت در مناقصه های بزرگ حفاری و خدمات فنی و مهندسی وابسته .
    بی شک جایگاه ایشان در این منصب ، انتخاب شایسته ای است که از سوی مهندس نوذری صورت گرفته چرا که ایشان به توانایی و مدیریت دکتر عاصمی پور و شناخت ایشان از بدنه وزارت نفت کاملاً وقوف و آگاهی دارد .
    کلان نگری ، دقت در تصمیم گیری ، انسان مداری ، مشتری مداری ، توجه به تکنولوژی روز جهان ، عبور هوشمندانه از چالش ها وبحران های مدیریتی ، شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب ها از ویژگی های بارز مدیریتی ایشان است .
    اینجانب به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ نفت افتخار می کنم که چنین افراد بزرگ منشی در این مجموعه حضور دارند و با اخلاص و صداقت ، تجارب ارزنده خود را به نسل های آینده انتقال می دهند .
    در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان ، همواره از خداوند می خواهم فرصتی دست دهد تا عملکرد ایشان را در سطوح مختلف مدیریتی در مجموعه نفت و سایر وزارت خانه ها ، مکتوب نمایم تا نسل های آینده بدانند که مردان بزرگ در صحنه های مختلف چگونه با درایت و هوشمندی ، صادقانه و بدون چشم داشت ، دانش و عمر خود را در خدمت نظام و ایران بزرگ قرار داده اند .
    سلامتی و عزت ایشان را از خدواند بزرگ خواهانم .)  ( tiyam_4cu@msn.com)
  • -همانگونه که تعریف و تمجید بی مورد (تملق ) برای جامعه همچون سم مهلک است, ناسنجیده گویی نیز مخرب و تباه کننده است اگر در مدت 28 سال اخیر فقط یک مورد اقدام درست و منطقی در صنعت حفاری اتخاذ شده باشد همین یک مورد است. آنچه که امروز صنعت حفاری را سرپا نگه داشته است. وجود 1000 نفری است که آقای دکتر عاصمی پور به اصرار به آموزش آنها همت گذاشت . حال آنکه این برنامه استراتژیک و ارزشمند اصولا" با تصمیم ایشان شروع نشد.
    اقدامات ایشان در طی دوره مسولیت خود بویژه سازماندهی مجدد شرکت و ایجاد تاسیسات فرهنگی و رفاهی برای کارکنان و خانواده های آنان شرکت را عمیقا" دگرگون کرد و اینک هر چه در این حوزه وجود دارد عمده تا" حاصل مدیریت دوره ایشان است در کشوری مثل امریکا که به لحاظ صنایع بویزه صنعت نفت در سطح جهان رقیبی ندارد در حال حاضر 15000 نفر تحت عنوان رییس دستگاه, حفار و مشابه آن انجام وظیفه مینمایند,از این تعداد 73% دیپلم و زیر دیپلم بوده و تنها 27% دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم می باشند و هیچ فرد تحصیل کرده ای با درجه لیسانس در این مشاغل وجودندارد.(rkardouni@yahoo.com)
  • - جناب آقای دکتر عاصمی پور از لایق ترین مدیران صنعت نفت است و شرایط ایران و منطقه را به خوبی درک می کنند. در رابطه با کارآموزان حفاری باید به این مسئله از دیدگاه ارزش و جایگاه عملیاتی نگریست. به این ترتیب که وقتی حقوق ماهانه یک حفار در چند کیلومتر آن طرف مرزهای ایران به 6000 دلار به بالا بالغ می گردد بدیهی است در زمان مورد بحث، تصمیم گیری کلان مدیریت وقت بر این قرار گرفت که به فارغ التحصیلان رشته حفاری مزایای (فقط مزایای) یک لیسانس فنی اعطا گردد، در عوض پرسنل کارآزموده به عنوان سرمایه حفظ گردند. لازم به ذکر است که در هیچ کشوری فارغ التحصیلان دانشگاهی در این صنعت باقی نمانده اند، کما اینکه در شرکت ملی حفاری ایران نیز تعداد انگشت شماری از ایشان در سمت های عملیاتی حفاری مشغول به کارند. علی ایحال در کفایت و کاردانی و حسن نظر جناب آقای عاصمی پور در رابطه با کارکنان و خدمت صادقانه به شرکت و پرسنل تردیدی وجود ندارد. انشاء اله ایشان سالم و سلامت باشند و خدمت امثال ایشان با بازنشستگی تمام نشود.
  • -در صورتی که پایبندی به اصول صحیح مدیریتی مبتنی بر اطلاعات آکادمیک و علمی در کنار تجارب گرانقدر اجرایی کارآیی ندارد جناب دکتر عاصمی پور مناسب نمی باشد(برهان خلف).
    در رابطه با نگرش ایشان نسبت به تربیت شدگان صنعت(طیف کارآموزان)بنظر میرسد توان اجرایی و مدیریتی این دسته از کارکنان بر هیچکس پوشیده نباشد و بنظر اینجانب مشکل عدم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز توسط دانشگاهها باشد که اسن ضعف با آینده نگری مدیران صنعت و با استفاده از توان آموزشی بسیار بالای سیستم صنعت نفت و در قالب دوره های کارآموزی جبران شده است
  • -ایشان مدیری کارآمد و لایق هستند و کاش تمامی وزیران دولت کنونی حسن نیت ایشان و کارآمدی ایشان را داشتند. بنده خود از کارمندان ایشان بوده ام و مسئله تثبیت کارآموزان حفاری و تائید مزایای لیسانس فنی برای کارآموزان حفاری به دوره مدیریتی پیش از ایشان بازگشت می کند و ایشان در این رابطه تاثیرگذار نبودند. ویژگی های کاری و عملیاتی حفاری به گونه ای است که تجربه بیشترین وزن را در تصمیم گیری های کلان عملیاتی و مهندسی دارا می باشد. کسی که گفته مدارک قلابی ارائه شده است بیاید و از میان دانشگاه های این مملکت نمونه ای را برای ارائه مدارک مهارت عملیاتی ارائه نماید و آنگاه از کفایت خود در ارزیابی و تحلیل رخدادهای عملیات حفاری سخن بگوید.
  • -شاید انصاف نباشد که مدیران اجرایی قوی کشور را اینگونه در معرض نظر سنجی قرار دهند و البته امیدوارم که نظرات غیر مستدل و غیر کارشناسانه محل اعتنا قرار نگیرند بزرگان اجرایی کشور را باید با ملاکهای سنجیده تری مورد ارزیابی قرارداد هر چند که نظرات همگان محترماست اقای ددکتر از مدیران اثرگذار درسطح شرکت نفت / ملی حفاری /مناطقنفتخیز و کشور بوده ودرک صححیحی از مشکلات ومسایل موجود دارد ودر یک جمله در هیچ بن بستی قرار نمیگیرد و هر مشکلیکه پیش رویش ببیند برایش راه حل مناسب وسریعی چاره اندیشی میناید و این از خصوصیات بارز این مرد بزرگ کشورمان است سایه اش مستدام و برقرار باد . (sataish@gmail.com)
  • -به نام خدا - این نظر دهنده آخرتان آقای م.بهاری زاده و SPP910HSE.. یکی است و باید گفت که آمارهای مطلوبیت در کشور ما نبایستی اینچنین محاسبه شود . در مورد آقای دکتر عاصمی پور باید گفت که ایشان در جلسات عمومی سیگار می کشند اما مدیری هستند آگاه و با سواد و مشتاق سواد آموزی کارکنان . بنده از نزدیک با ایشان بوده ام امیدوارم در کارهایمان و نظردهی هایمان تنگ نظر نباشیم.(rbagher@yahoo.com)
  • -باسلام خدمت دکتر عاصمی پور
    آقای دکتر، خدا وکیل سری به بنگاههای معاملات ملکی بزنید بعد با یه حساب سر انگشتی ببینید کارشناسان با حقوق 300 یا 400 هزار تومان چطور زندگی می کنند بماند بعضی افراد بدون هیچ شایستگی اضافه کارهای آنچنانی دریافت می کنند .
  • ایشان نه تنها کاری برای پرسنل نکرد.بلکه با کلان نگری خود سازمان را نیز از قالت اصلی کارآمدی خود بیرون آورد.به طور مثال به بیش از 500 نفر از پرسنل ملی حفاری بدون رفتن به دانشگاه مدرک لیسانس کاربردی داد.که اولابه ناحق تعداد دیگری نیز باید این مدرک قلابی صادر شده از اموزش ونامه نگاری های مربوطه باید برای سایر کارآموزان نیز صادر می شد. 0برق .مکانیک.گلشناس و......)2_الان کل سمتهای ملی حفاری از این مدرک پر شده و جایی برای استخدام پرسنل با تحصیلات بالا وجود ندارد.3 تمام سمتهای ملی حفاری به افراد فاقد تحصیلات دانشگاهی داده شده است.که این افراد اجازه ماندن افرا با مدارک دانشگاهی در کار نمی دهند.
  • ایشان مدیر توانا و خوبی هستند ولی با توجه به تخصص و تحصیلاتشان قطعا در جایی مثل وزارت اقتصاد و دارایی مثمرثمرتر خواهند بود تا وزارت نفت.ایشان هنوز در زمان گذشته و با خاطرات گذشته زندگی میکنند و نمیخواهند قبول کنند که خیلی از مدیران از جمله خود ایشان در زمان گذشته حتی حاضر بودند که 48 ساعت در موارد خاص بدون لحظه ای استراحت کاری را دنبال نمایند و حتی ایا الان هم اینگونه هستند؟مسلما خیر. معلوم نیست چرا ایشان علیرغم قلب رئوف و مهربانی که دارند اصرار دارند که منفی جلوه نمایند؟!! اگر کمی زخم زبان هایی را که گاهی به بعضی از افراد میزنند نادیده بگیریم ایشان مدیری خوب و خوش قلب و با سواد هستند که جایگاهشان در حد وزارت اقتصاد و دارایی است.(hafez111@yahoo.com )
  • تمام محسناتی که در مورد ایشان ذکر شده تایید میشود اما ازآنجا که برادر مؤمن باید آینه دیگری باشد عرض میکنم ایشان درمواردی کم حوصله نشان میدهندولذا زود قضاوت میکنند.قاطعیت را از تصمیم زود هنگام ونسنجیده تفکیک کنند.بسیار مهربان هستنند اما نشان نمی دهند.مواظب حرمت و آبروی دیگران باشند که ممکن است در تصمیمات به ظاهر قاطعانه(عجولانه )خدشه دار شود باشند.برای ایشان طول عمر وسلامتی آرزومندم.
  • با احترام به سوابق ایشان، بهتر است نیم نگاهی به وضعیت معیشتی کارکنان تحت مدیریت خود در تهران خصوصا در مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز (که مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد) داشته باشند نه اینکه فقط به فکر توجیه وضعیت موجود باشند. واقعا پرداخت چند ساعت اضافه کار به نیروهای با حقوق پایه 200 هزار تومان چه بار مالی بر شرکت نفت تحمیل می کند؟
  • -با توجه به روحیات ایشان، اگر مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت می بودند می توانستند از کارایی بالاتری برخوردار باشند و حرفهای وی نیز بیشتر جامه عمل پیدا می نمود.
  • -با سلام:
    ایشان مدیری آگاه به روشهای مدیریتی و مجرب با عملکرد اقتضایی و آشنا با صنعت نفت، سرد و گرم چشیده، تاحدودی قاطع و صریح و به طور کلی از مدیران لایق صنعت نفت بوده و انتظار می رود با این اوصاف و قیاس با اعضائ فعلی هیئت مدیره محترم از نفرات اصلی باشند. مسلما تاثیر ایشان بیشتر خواهد شد.
  • -با سلام
    من به سوابق کاری و تحصیلی ایشان نه اشراف داشته و نه آگاهی دارم، ولی می خواهم در خصوص مسئولیت حال حاضر ایشان بگویم. به نظر می رسد ایشان در پست قائم مقام مدیر عامل شرکت ملی نفت از ابزارهای لازم جهت تاثیر گذاری در شرکت ملی نفت برخوردار نیست و رنگ و بویی از کارهای ایشان کلا دیده نمی شود. در صورتی که ایشان عضو هیات مدیره نفت بود شاید بیشتر در بطن کارها قرار می گرفت.(meh_1355@yahoo.com)
  • -ایشان یکی از بهترین ، لایق ترین و قاطع ترین مدیران صنعت نفت هستند ، وشناخت خوبی از جنوب دارند.
  • -من فقط می تونم بگم برای قضاوت در مورد مدیریتشان بیایید تاثیرات بودن و نبودنشان در این منصب را مقایسه کنید .
  • سلام...ایشان مدیر با سوادی است ولی فکر نمی کنم در شرایط فعلی بتواند به عنوان نفر اول در سازمان کار نماید.مشکل ایشان آرمانگرایی و کمال گرایی تئوری داشتن و عدم توجه به جایگاه خودش در یک تشکیلات است به نحوی که گاهی حتی حضور ایشان فراموش و گم می شود و زمانی سایه حضور ایشان آنقدر پر رنگ می شود که آدم نمی داند اصلا وظیفه اصلی و عمده ایشان چیست...ضمنا ایشان تا حالا فقط حرف زده است و ما عملی از ایشان ندیدیم که بتوان واقعا وی را ارزیابی دقیقی نمود.بعضی حرکات ایشان از قبیل سیگار کشیدن های پی در پی در جلسات و ...قابل نقد می باشد..
  • -یکی از قویترین مدیران شرکت ملی نفت ایران هستند.
  • -شک ندارم که دکتر عاصمی پور یکی از بهترین مدیران نفت است زیرا 1- متدین به عمل 2- صداقت در گفتار و کردار 3- اهل حلال و حرام بودن 4- دارای دو دکترای مدیریت و اقتصاد 5-عاشق راه اندازی کار پرسنل 6-غیر باند باز 7-چشم و دل سیر( در چند سال مدیریت در نفت ما موریت خارج ایشان شاید موردی بوده است)8-ساده زیست و با شخصیت 9- عاشق مسجد ساز10- عاشق خدمت رسانی به پرسنل 11- مدیر و مدبر (mbaharizadeh@yahoo.com )
  • -کاش از اقای دکتر برای اضافات امسال مشورت گرفته میشد .
  • -ایشان نتنها در وزارت نفت بلکه یکی از با لایق ترین مدیران نظام جمهوری اسلامی است و بنده افتخار دارم کارمند شرکتی هستم که ایشان سابقا"مدیرعامل ان بوده اند خداوند خدمتگزاران به خلق خدا را دوست دارد و ایشان از ان دسته اند. (SPP910HSE@NIDC.IR )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان