گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

16- محتوی خود را بازیافت کنید: به منظور دستیابی به مخاطب جدید محتوای خود را در نوبت های مختلف و در زیرساخت های مختلف منتشر کنید.
17- ارزش بیافرینید: باز نشر محتوای دیگران کافی نیست، محتوای دست اول خود را تهیه کنید تا رفته رفته در حوزه تخصصی خودتان به عنوان یک کارشناس شناخته شوید.
18- به صورت دوره ای به اقدام به ممیزی محتوا و وضعیت خود نمائید تا از موثر بودن فعالیت خود مطمئن شوید.
19- از شبکه های مجازی جهت هدایت مخاطبین به لیست ایمیل خود استفاده کنید، بدانید که لیست ایمیل شما با ارزش ترین دارایی آنلاین شماست و باید از هر فرصتی برای گسترش آن استفاده کنید.
20- زمانی برای طراحی یک شخصیت مجازی از مخاطبین خود اختصاص دهید که بیانگر و نماینده ای از جمعیت مخاطب هدف شما باشد. اینگونه محتوای شما در مجموع از تناسب بیشتری با یکدیگر برخوردار می شود.

social-media-marketing

21- با استفاده از لیست های توئتیر اقدام به شکل دادن روابطی کنید که منجر به فروش برای شما می شوند.
22- محتوای خود را در طی شبکه های مختلف بصورت منطبق با یکدیگر برنامه ریزی کنید: تصاویر، رنگها و لحن مورد استفاده شما باید با یکدیگر مطابق باشند.
23- بر کمک کردن به دنبال کننده گان خودتان تمرکز داشته باشید: بیشتر از تمرکز بر چیزی که می خواهید به آنها بگوئید، بر چیزی که آنها خواهان شنیدن از شما هستند تمرکز داشته باشید.
24- در رابطه با چگونگی کارآمدی شبکه های اجتماعی در قیف فروش خودتان فکر کنید: ببینید چگونه این شبکه ها برای فروش بیشتر می توانند به شما کمک کنند.
25- از هشتگ های مرتبط برای برقراری ارتباط با افرادی خارج از مجموعه مخاطبین خود استفاده کنید.
26- با استفاده از ابزاری از قبیل Social Mention و رصد کردن مواردی که دیگران در محتوای خود از شما نام می برند، ببینید دیگران در این شبکه ها در مورد شما چه می گویند و چگونه می اندیشند؟
27- ارتباط شخصی و از نزدیک با دنبال کننده گان برقرار کنید: مردم همواره بیشتر و بیشتر خواهان خرید از کسانی هستند که آنها را از نزدیک می شناسند و می توانند به آنها اعتماد کنند، نه برندهایی که هیچگونه هویتی از خود ندارند. بدین جهت گاهی اقدام به انتشار تصاویر شخصی و روابط پشت صحنه خود مشتریان یا دیگران بکنید.
28- همواره به اشارات و محتوایی که در رابطه با شما منتشر می شود، پاسخ دهید و بدانید که شبکه های اجتماعی یک کانال ارتباطی دو طرفه است.
29- اگر فکر می کنید که نتیجه مناسبی دریافت نکرده اید، سعی کنید فعالیت خود را محدود به یک یا دو شبکه و زیرساختی بکنید که از آنها نتایج بهتری در کسب و کار خود دریافت کرده اید. همواره استفاده از 2 یا 3 زیرساخت با نتیجه بیشتر، بهتر از تمرکز داشتن بر 6 زیرساخت و داشتن عملکرد ضعیف تر می باشد.
30- سعی کنید به منظور یافتن مخاطب بیشتر در زمان های مناسب و بهینه اقدام به انتشار محتوا کنید. ابزاری مانند Followerwonk می تواند در این راه به شما کمک کند.
امیدوارم از این 30 راهکار اطلاعات خوبی کسب کرده باشید و به فعالیت های خود بهبود ببخشید. شما چه مواردی را به این لیست اضافه می کنید؟ بهترین شیوه هایی که تاکنون از آنها استفاده کرده و نتیجه گرفته اید چه مواردی هستند؟

منبع: آی بازایابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان