گروهی برای پیشرفت در زمینه های علمی و عملی

اکسل را خوب یاد بگیرید

همان‌طور که می‌دانید بازاریابی ویدئو از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است. با توجه به گزارش vidyard بیش از 70 درصد از بازاریابان می‌گویند که ویدئو برای آن‌ها از هر نوع محتوای دیگری ارزشمند بوده است. علاوه بر آن در سال گذشته بررسی‌های Animoto نشان داد که حدود 73 درصد از بزرگ‌سالان آمریکا پس از تماشای ویدئوی آنلاین توضیح یک محصول آن را می‌خرند.

در این مقاله سعی داریم رایج‌ترین اشتباهات بازاریابی ویدئویی را بیان کنیم:

education concept - smiling students looking at laptop at school

نداشتن موضوع و داستان

پیکسار استودیو : همه‌ی فناوری‌های جهان نمی‌توانند جایگزین یک داستان خوب شوند.

داشتن یک ویدئوی بصری خوب، به هنگام ایجاد ویدئوهای ماندگار و به یاد ماندنی تنها نیمی از کار است و نصف مهم‌تر آن داستان است. به یاد داشته باشید که هدف واقعی از فیلم کسب‌وکار شما ترویج پیام و هدف کسب‌وکار شما است.

ویدئوهای طولانی

مطالعات نشان داده‌اند که دامنه توجه مخاطبان رفته رفته بسیار کم شده است. این بدان معناست که شما در 8 تا 15 ثانیه باید بتوانید توجه مخاطب را جلب کنید. امروزه فیلم‌های ویدئویی باید کوتاه، ساده و مناسب باشند و گرنه با خطر از دست دادن مخاطبان مواجه خواهید شد. به عبارت دیگر شما نباید 20 دقیقه از زمان را صرف کاری بکنید که می‌توانید آن را در دو دقیقه انجام دهید.

کیفیت کم ویدئو

بینندگان و مشتریان بالقوه انتظار خاصی از کیفیت ویدئوهای شما دارند. مطمئنا شما به راحتی می‌توانید با استفاده از آیفون خود عکس بگیرید اما برای این‌که به نتایج بهتری دست پیدا کنیم بهتر است از تهیه‌کنندگان دیگر که در کار خود بسیار ماهر هستند استفاده کنیم. در حالی که هزینه آن زیاد خواهد بود اما استاندارهای کسب‌وکارهای شما را منعکس خواهد کرد.

نداشتن فراخوان‌به عمل‌ها در ویدئو

وب‌سایت ما را مشاهده کنید، با ما تماس بگیرید و ما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید نوعی از فراخوان به عمل‌ها هستند. آیا شما چیزهایی شبیه به این‌ها در ویدئوهای خود دارید؟ اگر در ویدئوهای خود فراخوان به عملی نداشته باشید احتمالا مشتریان بالقوه بسیاری را از دست خواهید داد.

ضعف در سئو

داشتن مخاطب برای دیدن ویدئوهای آنلاین شما بسیار مهم است. برای دریافت ترافیک بیشتر ارسال ویدئو فقط در یوتیوب کافی نیست، تکنیک‌ها و روش‌های خاصی وجود دارد که می‌تواند ترافیک وب‌سایت و رتبه سایت را افزایش دهد بنابراین باید با آن‌ها آشنا شوید و برای دریافت ترافیک بیشتر انجام دهید.


امیر دائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطلب مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

اکسل را خوب یاد بگیرید
نویسندگان